Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Det är inga större fel på kroppen. Den är bara orkeslös. och hjärnan lite utan bensin.Härligt att du mår såpass mycket bättre
Men jag höjer varningens finger - Ta Det Lugnt, Var Rädd Om Dig!!
![]()
Mmmmm... alla fantastiska män är upptagna. ALLA.Fan, varför har jag under bara några dagar sett såna jävla snygga karlar för!
De är ju liksom redan tagna så det är bara jobbigt att titta på de!
Men faktiskt ja! Och det är oerhört sällan som jag tycker att nån verkligen är snygg!Mmmmm... alla fantastiska män är upptagna. ALLA.![]()
Varit iväg till gynnen. Eftersom jag har haft en del problem kollar de alltid med ultraljud plus kör upp en slang i livmodern. Inte skönt!
Köp en plastuv och sätt utanför fönstret så håller dom sig borta att tag .Eller så skjuter du en och hänger utanför fönstret så är dom åxo borta
Nu tystnade de, undrar om de samlar kraft inför morgonen. Tror vi att fiskmåsjävlarna börjar gapa vid 03 eller 04?![]()
Eller så gör man som jag då jag hade en hackspett som älskade att banka på fågelholken i björken utanför mitt sovrum kl 4-5 på morgonenSom den gamling du är bör du föregå med gott exempel o erkänna att du börjar bli lomhörd.
Det var en mäklare som ringde pappa nyss, vet inte riktigt varför.
(Pappa hade högtalartelefon på, därav att jag hörde allt).
Mäklaren var en kille, som av namn och röst att döma var född på 90-talet. Han jobbade mest med olika typer av gårdar/liknande i Mälardalsområdet (Uppsala, Enköping, Västerås etc.)
Men iaf, så skulle pappa förklara att han inte kanske var intresserad av en gård på landet just precis nu, "men kanske om några år när jag gått i pension och barnet flyttat".
Man kunde verkligen se mäklarens min genom telefonen när pappa sa det.
Svaret från hans sida blev "Har du barn, och ska gå i pension snart?!![]()
"
"Jadå! Min dotter fyller 20 år i höst och själv fyllde jag 59 för precis 2 veckor sedan."
Mäklarens ansiktsuttryck var fortfarande liteverkade det som....