Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, varför har jag under bara några dagar sett såna jävla snygga karlar för!:love:
De är ju liksom redan tagna så det är bara jobbigt att titta på de!

Och nu kom spöregnet till Klevshult. Med risk för att låta gnällig skulle det faktiskt vara skönt med en dag utan regn iaf. Även jag behöver se solen ibland.

Dagens väder är verkligen en repris på aprilvädret. Minus hagel då men i stort sett samma. Lund hade fått typ 35 soltimmar förra veckan :meh:

Det var en mäklare som ringde pappa nyss, vet inte riktigt varför.
(Pappa hade högtalartelefon på, därav att jag hörde allt).
Mäklaren var en kille, som av namn och röst att döma var född på 90-talet. Han jobbade mest med olika typer av gårdar/liknande i Mälardalsområdet (Uppsala, Enköping, Västerås etc.)
Men iaf, så skulle pappa förklara att han inte kanske var intresserad av en gård på landet just precis nu, "men kanske om några år när jag gått i pension och barnet flyttat".
Man kunde verkligen se mäklarens min genom telefonen när pappa sa det. :D
Svaret från hans sida blev "Har du barn, och ska gå i pension snart?! :eek: O_o"
"Jadå! Min dotter fyller 20 år i höst och själv fyllde jag 59 för precis 2 veckor sedan. :D"
Mäklarens ansiktsuttryck var fortfarande lite O_o verkade det som....

Har varit och levererat min ena ponnyn till @tolksele i dag. Hon ska bo där ett tag framöver. Känns i mattehjärtat även om det också känns bra och tryggt också. :heart

5FD9D02D-2D95-427C-B1CC-998B2880E095.jpg

Som den gamling du är bör du föregå med gott exempel o erkänna att du börjar bli lomhörd.
Eller så gör man som jag då jag hade en hackspett som älskade att banka på fågelholken i björken utanför mitt sovrum kl 4-5 på morgonen:rage: och jag blev så less på den jäveln att jag sågade ner björken men trädet var dåligt så det skulle ner ändå .Då flyttade den jäveln till telefonstolpen på andra sidan gräsmattan och bankade på plåten längst upp på stolpen istället så det skramlade ändå mer samma tid på morgonen:banghead: Nu har han slutat med stolpen och börjat perforera min gäststuga istället:mad: .Önskar dom inte vore fridlysta för då skulle han få se på andra bullar :devil:

Det var en mäklare som ringde pappa nyss, vet inte riktigt varför.
(Pappa hade högtalartelefon på, därav att jag hörde allt).
Mäklaren var en kille, som av namn och röst att döma var född på 90-talet. Han jobbade mest med olika typer av gårdar/liknande i Mälardalsområdet (Uppsala, Enköping, Västerås etc.)
Men iaf, så skulle pappa förklara att han inte kanske var intresserad av en gård på landet just precis nu, "men kanske om några år när jag gått i pension och barnet flyttat".
Man kunde verkligen se mäklarens min genom telefonen när pappa sa det. :D
Svaret från hans sida blev "Har du barn, och ska gå i pension snart?! :eek: O_o"
"Jadå! Min dotter fyller 20 år i höst och själv fyllde jag 59 för precis 2 veckor sedan. :D"
Mäklarens ansiktsuttryck var fortfarande lite O_o verkade det som....

:D Jag är 60 och jag har en son som är 16 (fyller 17), så kan det bli :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 102
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 245
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Torrfoderdjungeln..
  • Guldfasanerna