Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker kickstarta dagen men än sä länge är det bara seeeegt.
Tunga tekniska bitar att gå igenom också gör inte saken bättre, ska snart ta tag i det och ringa till kommunen och se om jag kan bli lite mer upplyst (tvivlar starkt)

Jag kände mig tvungen att skriva ner de mest akuta sakerna jag behöver göra och det är visst en hel del :crazy:. Nästan så jag får ont i magen av det. Men jag borde väl kunna beta av flera saker på en dag. Nu ska jag ju inte rida på två dagar så jag hoppas hinna fixa en del.

Försöker vakna. Går inte så bra. Måste komma ihåg att lämna in hyrfilmen (påminn mig gärna lite senare, jag är rädd för att jag kommer att glömma det!). Fö kan jag säga att xXx 3 är en total skitfilm, precis som de andra :meh: men särbon ville se den och jag sov rätt bra i soffan :D

Jag blir inte kvitt min obehagskänsla gällande en vän. Igår blev den starkare men avtog igen och jag vet fasen inte vad jag ska tro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 086
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 526
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 233
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 968
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring