Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Boxningssäck, är det bra träning för barn/ungdomar? Vi klurar på julklappar och fundera på det skulle kunna vara en bra...

Kallt ute men fuskar och kör element.
Ska elda om en stund men måste ut och hämta ved först.
Har strax slut på ved men det är en leverans inbokad av en seriös leverantör. Den förra blåste mig rejält.

Om de tycker sånt är kul så.
De kan ju både sparka och slå så deg blir allsidig träning
Båda pratar om att de vill bli starkare i kroppen, den äldsta behöver framför allt bålstyrka och armstyrka, och den yngsta behöver mer styrka i hela kroppen. (behöver och behöver men han blir frustrerad när han inte orkar stå emot i närkamper i sina sporter.)

Båda pratar om att de vill bli starkare i kroppen, den äldsta behöver framför allt bålstyrka och armstyrka, och den yngsta behöver mer styrka i hela kroppen. (behöver och behöver men han blir frustrerad när han inte orkar stå emot i närkamper i sina sporter.)

Då kanske ett träningsredskap som hantlar, boll, gummiband och faktist en rockring vore bra att köpa!

Då kanske ett träningsredskap som hantlar, boll, gummiband och faktist en rockring vore bra att köpa!
Det finns... :cautious: :D Gummiband kör vi en hel del med i och med att vi båda vuxna har onda axlar/nackar/ryggar men frågan är om de små skulle använda en boxningssäck mer än det vi redan har... :crazy:

:D Vi hade kursutvärdering idag, en vägrade vara med för hen ville inte göra det just då... :banghead: Men en massa åsikter ska man ha... Är det inte bättre att framför dem till handledarna istället för att sitta och muttra för sig själv?

Det verkar vara för många av dina kursare som inte förstått hur högre studier fungerar (och dessutom beter de sig som barnrumpor med sådant larv).

Det finns... :cautious: :D Gummiband kör vi en hel del med i och med att vi båda vuxna har onda axlar/nackar/ryggar men frågan är om de små skulle använda en boxningssäck mer än det vi redan har... :crazy:

Då kommer dom nog bara att använda det i början, när nyhetensbehag försvunnit så lägger dom ner det med.

Då kommer dom nog bara att använda det i början, när nyhetensbehag försvunnit så lägger dom ner det med.
Ja antagligen.. :meh: Konstigt att nyhetensbehag aldrig verkar försvinna för tv-spelande... ;) Dessvärre är nog barnen lite väl lika sina föräldrar på träningsfronten, många goda föresatser men när det kommer till genomförande... :angel:

Ibland ska man vara fräck, jag tog och skrev ett inlägg på min fb (den privata då) att jag ska hemåt över jul, och att jag kan ta med mig beställningar från min butik om någon av familjen/bekanta vill ha nått, och ta det på faktura, och taggade ett gäng människor som bor i närheten, en av vännernas vänner som blev taggad (bekant till mig men ingen fb-vän) la till mig och ville lägga en beställning :cool::laugh:

Ja antagligen.. :meh: Konstigt att nyhetensbehag aldrig verkar försvinna för tv-spelande... ;) Dessvärre är nog barnen lite väl lika sina föräldrar på träningsfronten, många goda föresatser men när det kommer till genomförande... :angel:

Finns det inget träningsspel att köpa till TV-spelen? Tänkte som typ Wii fit eller något liknande?

Finns det inget träningsspel att köpa till TV-spelen? Tänkte som typ Wii fit eller något liknande?
:D De har ett dansspel som åker fram ibland, men den yngsta har träningar två dagar i veckan plus matcher på helgerna så rör sig, den stora tycker att det är svårt som det är att hinna med det hon vill och hon orkar inte bråka med lillebror om åtkomst till tv-spelet för att träna. Där tänkte jag att en boxningssäck kanske skulle få ur henne lite aggressioner och frustrationer så hon orkar med vardagen. :D

Vad ska jag göra idag... jag som hade tänkt rida, men nu är det fryst, så kan inte rida på paddocken som jag hade tänktm på åkern får vi inte rida än (ingen tjäle). Rider jag ut kommer jag förvandla tår och fingrar till isbitar och tappa känseln, har beställt ett par eluppvärmda handskar som skulle komma in på lager denna vecka. Avskyr att tappa känseln i fingrarna..

Awwww
glomp.gif

Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå. :up: :D
Att gå olyckligt kär i 10 år hoppas jag vi slipper, låter riktigt jobbigt :D
:up: Hoppas det :)

Kallt, halt och jäkligt idag.
Sitter i en datasal som inte är speciellt varm direkt, yay!
Bjöds alla fall på fika här idag, satt inte fel med en kopp varmt te.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 856
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 717
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring