Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de tycker sånt är kul så.Boxningssäck, är det bra träning för barn/ungdomar? Vi klurar på julklappar och fundera på det skulle kunna vara en bra...
Äh vadå mamma och pappa trodde att jag skulle gifta mig med en häst.
Enda föräldrarna i byn som tvingade ut sin unge för att festa Hahaha
Båda pratar om att de vill bli starkare i kroppen, den äldsta behöver framför allt bålstyrka och armstyrka, och den yngsta behöver mer styrka i hela kroppen. (behöver och behöver men han blir frustrerad när han inte orkar stå emot i närkamper i sina sporter.)Om de tycker sånt är kul så.
De kan ju både sparka och slå så deg blir allsidig träning
Boxningssäck, är det bra träning för barn/ungdomar? Vi klurar på julklappar och fundera på det skulle kunna vara en bra...
Ja seriöst!!!!.![]()
![]()
Va? Seriöst?
*jag dör*![]()
hahahaha, alltså vilka söta föräldrarJa seriöst!!!!.
Pappa tog hand om hästen och så fixade de så jag fick följa med kusinen på krogen och till folkparken.
De var djupt oroade Hahaha
Båda pratar om att de vill bli starkare i kroppen, den äldsta behöver framför allt bålstyrka och armstyrka, och den yngsta behöver mer styrka i hela kroppen. (behöver och behöver men han blir frustrerad när han inte orkar stå emot i närkamper i sina sporter.)
Den kan nog vara bra för mamma också med tanke på dina kurser och kursare...![]()
![]()
Det finns...Då kanske ett träningsredskap som hantlar, boll, gummiband och faktist en rockring vore bra att köpa!
Vi hade kursutvärdering idag, en vägrade vara med för hen ville inte göra det just då...
Men en massa åsikter ska man ha... Är det inte bättre att framför dem till handledarna istället för att sitta och muttra för sig själv?
Det finns...![]()
Gummiband kör vi en hel del med i och med att vi båda vuxna har onda axlar/nackar/ryggar men frågan är om de små skulle använda en boxningssäck mer än det vi redan har...
![]()
Ja antagligen..Då kommer dom nog bara att använda det i början, när nyhetensbehag försvunnit så lägger dom ner det med.
Ja antagligen..Konstigt att nyhetensbehag aldrig verkar försvinna för tv-spelande...
Dessvärre är nog barnen lite väl lika sina föräldrar på träningsfronten, många goda föresatser men när det kommer till genomförande...
![]()
Finns det inget träningsspel att köpa till TV-spelen? Tänkte som typ Wii fit eller något liknande?
Att gå olyckligt kär i 10 år hoppas jag vi slipper, låter riktigt jobbigtAwwww![]()
Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå.![]()
![]()