Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det väl tystnat sitter folk och skriker åt varandra istället för att prata, trots att de sitter bredvid varandra.Om man sitter i en offentlig datasal där det sitter andra personer, kan man inte gå ut och prata i telefonen då?Istället för att sitta med högtalartelefon på högsta volym och prata jättehögt. Sitter med hörlurar på och hör ändå allt som sägs. Har ändå rätt hög volym på själv för att slippa höra skiten.
![]()
Det låter onekligen intressant![]()
Borneo är intressantikväll hittade jag t.ex en groda jag inte vet vad det är och i morse hade monster spindeln Fritjof flyttat in och hänger numera i taket på mitt rum. Anders (skorpion spindeln) har däremot inte setts till på badrums handfatet på flera dagar.
Jag skulle skrikandes springa till nästa kontinent. Vart är du? Bara så att jag vet vart jag aldrig ska åka![]()
Det blev både polkaknäck och apelsinknäck. Får se hur det smakar sen! Aldrig gjort något annat än vanligt knäck tidigare men kände mig lite wild & crazy![]()
Haha nja, risken är nog att jag äter upp dom själv på tåget upp till Dalarna imorgonOavsett så kan du skicka hit ett gäng av varje sort![]()
Haha nja, risken är nog att jag äter upp dom själv på tåget upp till Dalarna imorgonNågra ska slås in i paket bara.