Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv poppade jag Rosa helikopter på höööööög volym i bilenPå jobbet, lyssnar på musikhjälpen. Dängan "Call on me" spelades och jag fick värsta impulsen att kasta upp hyttdörren och dra iväg i nån tokdans genom tåget.
Vad handlar det om?alltså extreme cheapskate, stackars ungar va dom tycker föräldrarna är pinsamma!
Det är fan det bästa med att köra bilSjälv poppade jag Rosa helikopter på höööööög volym i bilen![]()
folk som är extreeeemt sparsamma, förra avsnittet jag såg så åkte dom runt och samlade in ihjälkörda djur som dom sen tillagadeVad handlar det om?
jag förstår mig inte på dessa människorfolk som är extreeeemt sparsamma, förra avsnittet jag såg så åkte dom runt och samlade in ihjälkörda djur som dom sen tillagade![]()
EN tisdagsdrink ? Om jag inte fått allvarligt synfel ser det ut som om du har två, en i vardera handen.![]()
![]()
@tornblomma
Ren nyfikenhet, vad har du i glasen?
Jag blir riktigt sugen på en barkväll med ett par av mina favoriter, Blue Margarita och Planter's Punch.![]()