Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tack och lov. Lämnande in min ansökan om ledigt redan efter semester och är glad att jag gjorde det då de senare inte beviljar ledigt till alla eftersom det var så många som ansökt om att få va lediga.BLÄ
Ledig något i jul?
Skönt!Ja, tack och lov. Lämnande in min ansökan om ledigt redan efter semester och är glad att jag gjorde det då de senare inte beviljar ledigt till alla eftersom det var så många som ansökt om att få va lediga.
Så jag har 2 veckors ledigt om man räknar i jul och nyår där.![]()
Härligt, känns skönt efter allt som hänt, känns så snurrigt just nu.Skönt!
Ska nog också vara ledig i två veckor![]()
Skönt med barnledig helgKvällspisset blir min lott ikväll.... Hade varit skönt att bara kunna släppa ut hunden på en tomt på kvällarna
Men äh, det tar 20 min att kissa min fryslort på vintrarna!
Snart fredag och min första helt barnlediga helg sedan typ maj tror jag! Här ska liggas! Utan att krypa under täcket och smussla och ligga på helspänn för att ungen kommer gående![]()
Det skulle inte funka med? Borde gå att gör något hemmabyggeGick igenom garderoben i jakt efter nåt att ha på mig på fredag och känner mig mest tjock och tantig nuhar en top som kan funka, om jag får till en bh med brottarrygg. När jag nu ska hinna det.
![]()
Jo det borde funka men jag kommer inte hinna införskaffa någon. Jobbar ju en mil utanför stan så jag kan inte bara gå på stan på lunchen typDet skulle inte funka med? Borde gå att gör något hemmabygge![]()
Den tanken som dyker upp i mitt huvud är gemJo det borde funka men jag kommer inte hinna införskaffa någon. Jobbar ju en mil utanför stan så jag kan inte bara gå på stan på lunchen typhar du någon idé på hur man kan fixa något hemma?
Det kanske kan funka, bara det inte glider ner. Jag får laborera lite imorgon kväll med hjälp av mamma.Den tanken som dyker upp i mitt huvud är gem
Gick igenom garderoben i jakt efter nåt att ha på mig på fredag och känner mig mest tjock och tantig nuhar en top som kan funka, om jag får till en bh med brottarrygg. När jag nu ska hinna det.
![]()