Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, tack och lov. Lämnande in min ansökan om ledigt redan efter semester och är glad att jag gjorde det då de senare inte beviljar ledigt till alla eftersom det var så många som ansökt om att få va lediga.
Så jag har 2 veckors ledigt om man räknar i jul och nyår där. :D
Skönt!

Ska nog också vara ledig i två veckor :D

Klockan är inte ens 21 och jag funderar på att sova :o Skönt att gå upp redan vid 7 på en ledig dag så dagen känns längre :)

Kvällspisset blir min lott ikväll.... Hade varit skönt att bara kunna släppa ut hunden på en tomt på kvällarna :love:

Men äh, det tar 20 min att kissa min fryslort på vintrarna!

Snart fredag och min första helt barnlediga helg sedan typ maj tror jag! Här ska liggas! Utan att krypa under täcket och smussla och ligga på helspänn för att ungen kommer gående :angel:

Kvällspisset blir min lott ikväll.... Hade varit skönt att bara kunna släppa ut hunden på en tomt på kvällarna :love:

Men äh, det tar 20 min att kissa min fryslort på vintrarna!

Snart fredag och min första helt barnlediga helg sedan typ maj tror jag! Här ska liggas! Utan att krypa under täcket och smussla och ligga på helspänn för att ungen kommer gående :angel:
Skönt med barnledig helg :up:

Gick igenom garderoben i jakt efter nåt att ha på mig på fredag och känner mig mest tjock och tantig nu :( har en top som kan funka, om jag får till en bh med brottarrygg. När jag nu ska hinna det. :down:

Gick igenom garderoben i jakt efter nåt att ha på mig på fredag och känner mig mest tjock och tantig nu :( har en top som kan funka, om jag får till en bh med brottarrygg. När jag nu ska hinna det. :down:
Det skulle inte funka med? Borde gå att gör något hemmabygge
imaging.php

Har du ingen BH med löstagbara band? Då kan man lägga dom i kors i ryggen. Annars är kattstrypare bra! Eller ett vanligt gummiband.

Och nej det glider inte ner, det går inte! Gör det det måste du ha väldigt glappa BH-band och din BH sitta väldigt fel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 893
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 489
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 753
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka