Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså helt avskyvärtLigger i sängen med en lucia på magen och försöker vakna till liv och vara bra värdinna så inte @EmmaW tycker jag är hemsk![]()
Loggade in på mobilbanken och fick en smärre chock! FK har visst betalat ut allt redan![]()
Jopp, har fått barnbidrag, aktivitetsstöd och pension till både A och migOj, redan!?!
Jopp, har fått barnbidrag, aktivitetsstöd och pension till både A och mig![]()
Ja, hoppas jag har fått alla räkningar hem redan så att jag kan betala dem ikvällDet var som fasen! Jag skulle få mitt barnbidrag imorgon och aktivitetsstödet på onsdag. Stog det iallafall igår när jag loggade in på banken. Men fasen vad skönt för dig att få allt redan nu!
Tack för tipset!Har spelat googles mini-game för dagen![]()
Får du nån isolerad container över så skicka hit den.Blev visst med ännu en container![]()
Tyvärr så är det ganska snabb åtgång på alla containers, och isolerad vet jag inte om vi haft på backen öht.Får du nån isolerad container över så skicka hit den.![]()
Uff, hoppas han håller sig på större vägar!
Jag har 2 st 7,5- meters frysskåp till lastbil på G men man vet aldrig om dom kommer förrän dom står på gården. Jag kommer ju att få bo i dom 2-3 år när jag bygger ny kåk.Tyvärr så är det ganska snabb åtgång på alla containers, och isolerad vet jag inte om vi haft på backen öht.
Nån som vill ha en helt felfri 42-tums plasma-tv? Vägghängd, tung som ett as men fungerar kanonbra, dock har den inte HDMI-ingång utan bara vanlig antenningång, scart och kompositvideo så därför byttes den då Chromecast behöver HDMI för att funka. Tv-n är gratis.
Nej man vet ju inget förrän det är på plats. Tyvärr!Jag har 2 st 7,5- meters frysskåp till lastbil på G men man vet aldrig om dom kommer förrän dom står på gården. Jag kommer ju att få bo i dom 2-3 år när jag bygger ny kåk.
Bjuder du på fika så tar jag med skruv, plugg och hilti och kommer över.Ja tack det vill jag, lever med en 28 tums TV idag.
Bjuder du på fika så tar jag med skruv, plugg och hilti och kommer över.
Deal!Jag bjuder på middag om du kommer med den!
Deal!
Du har betongväggar va?