Jo, frågan är bara vad hon reagerar på. Hon sover iallafall nu så natten kommer att bli konstig, men hon slipper iallafall kliandet nu.Kan det vara nässelutslag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, frågan är bara vad hon reagerar på. Hon sover iallafall nu så natten kommer att bli konstig, men hon slipper iallafall kliandet nu.Kan det vara nässelutslag ?
Hjärnan går på högvarv![]()
Är det bra eller dåligt?Julbord med jobbet igår
Det är ju just det som är fråganÄr det bra eller dåligt?![]()
Var det roligt?Det är ju just det som är frågan
Ja! Det var inte som jag hade tänkt mig, men det var roligt!Var det roligt?
Det var ju huvudsaken i alla fall, sen får du bearbeta resten lite pö om pö.Ja! Det var inte som jag hade tänkt mig, men det var roligt!
Men vissa saker vill man inte veta om kollegorna...Det var ju huvudsaken i alla fall, sen får du bearbeta resten lite pö om pö.![]()
Äh, om det går så få försöka glömma det och gå vidare. Jag vet också vissa saker om mina kollegor som jag hellre hade varit "lyckligt omedveten om", men men nu är katten ute ur säcken så..... :/Men vissa saker vill man inte veta om kollegorna...
De är ju jättetrevliga kollegor, men absolut inte mer än så!Äh, om det går så få försöka glömma det och gå vidare. Jag vet också vissa saker om mina kollegor som jag hellre hade varit "lyckligt omedveten om", men men nu är katten ute ur säcken så..... :/
Håll det på den nivån då, måste inte va mer.De är ju jättetrevliga kollegor, men absolut inte mer än så!
Det tänker jag inte heller!Håll det på den nivån då, måste inte va mer.![]()
Låter bra.Det tänker jag inte heller!