Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom buke har varit där, utan pekpinnar eller säga vad jag ska göra, mer som en riktigt vän som finns där med bra råd när det behövs. Så är det väl inte mer än rätt att ni får veta:

Den här 31 åringen kan tydligen fortfarande ragga! Lyckades överleva hångel och sexning med en helt ny kille wtf :o Vet nog inte vad som hände ordentligt än, men att hångla ordentligt med någon var fan ashäftigt!
Tjoho! :banana::banana::banana::D

Eftersom buke har varit där, utan pekpinnar eller säga vad jag ska göra, mer som en riktigt vän som finns där med bra råd när det behövs. Så är det väl inte mer än rätt att ni får veta:

Den här 31 åringen kan tydligen fortfarande ragga! Lyckades överleva hångel och sexning med en helt ny kille wtf :o Vet nog inte vad som hände ordentligt än, men att hångla ordentligt med någon var fan ashäftigt!
:banana::bump::banana::bump::banana::bow::bow::bow:

Nyjubbe :up: :D

Jag var förvisso i Nässjö igår, men inte på Jysk. Jag var på RH stolen, kollegan var också där. Vi var två bilar som snurrade där igår. Vad är det nu du har sett? :p

Var bara att jag såg en tjej med rött hår liknande ditt som gick ikring utanför, och som sedan åkte iväg med en vit Scania där firma namnet var borttaget men gick fortfarande att utläsa Växjö på spoilern :)

Var bara att jag såg en tjej med rött hår liknande ditt som gick ikring utanför, och som sedan åkte iväg med en vit Scania där firma namnet var borttaget men gick fortfarande att utläsa Växjö på spoilern :)
Nä, någon Scania kör jag inte ens, kör ju Volvo och den är grå.

Detta är min pärla:
10523722_790699440960904_4748450977441412456_n.jpg

Har annan adr-skylt fram nu, en svart med en häst på och så brukar bilen dra ett vitt släp med aggregat och reklam på. :)

Ska ägna en del energi på att förtränga kollegan som brände mina proppar igår.
Folk som ska berätta för andra hur man mår :banghead: :banghead:
Jag vill inte få det berättat för mig. Jag är rätt övertygad om att min egen version är sannare. :rage:
Nejnejnej, du har ju ingen insikt fattar du väl, kollegan vet det däremot eftersom kollegan är synsk och tankeläsare. :grin:

Farmen och alla hastar utom en saldes i May i ar ... Nu har vi flyttat fran Sodra USA's ostkust till Nord vastra USA, nastan anda uppe i Canada. Har regnar det. Mycket. Det finns regnskogar har. Och vattenfall. Och lera.

Jag stormtrivs, men vantar pa att varen ska komma med temperaturer runt 20*C och varmare. I Mars. :cool:
Sa nu tankte vi rymma fran regnet och stanna i Californien hos vanner ... sedan i Arizona nagra dagar innan vi aker vidare till Florida for att halsa pa sonen och hamta grejor som behover komma hit dar vi bor.:)
Aha, lite omstrukturering i tillvaron alltså. :)

Nä, någon Scania kör jag inte ens, kör ju Volvo och den är grå.

Detta är min pärla:
10523722_790699440960904_4748450977441412456_n.jpg

Har annan adr-skylt fram nu, en svart med en häst på och så brukar bilen dra ett vitt släp med aggregat och reklam på. :)
Vi har en ny daf med skåp som chefen är väldigt nöjd med! Nyaste kranbilen är en merca med fassi-kran, tror det är en likadan på g in också :D

Mitt hem är inte ens nära jul och det kommer gäster på juldagen,hallen ser ut som ett verktygsupplag,köket som en bomb slagit ner med klappar o papper överallt,gästrummet saknar säng,sängbord ,matta och mitt på golvet står en såg :eek: och jag tapetserar och sätter träpanel i trapphallen (japp panelen är målad :D )
Nu tar jag kafferast och jag tror jag slår @tanten i sunkigare kläder.
Lite att pyssla med alltså, ja är det renovering så är det och då ska det se ut som ett bombnedslag.

Jag slår nog dig i sunkiga kläder för eftersom kåken är "ganska" kall så är outfiten raggsockor och ett 5 nummer för stort dykarunderställ där arslet hänger NEDANFÖR knäna. :o :angel: Det var med när jag köpte kompressor mm. och var inte ens i närheten av säljbart och det har definitivt inte blivit bättre med åren. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 854
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka