Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror inte det blir ett totalförbud alls,varför skulle det bli det? Folk tjänar pengar på att sälja dom,en del blir glada av att se dom,dom används i resten av världen,
Men någon form av reglerat skjutande hade varit bra så dom som har rädda djur kan förbereda sig,,så man slipper höra smällande i tid o otid, och så minimeras skade o brandrisken.
Ja, jag tror på reglerat skjutande i första hand. Så kan man undvika fylleskjutande som i värsta fall slutar på akuten.
Själv varken köper jag fyrverkerier, tycker det är slöseri med pengar då det finns bättre saker man kan köpa istället. :)

Jag vet, obehagligt är ordet. Ska bli skönt när det är över.
Påminner mig när jag bodde i samhället, gick inte att sova förrän kl 2 pga allt smällande... på det sättet är det rätt skönt här på landet att det oftast bara är lite runt tolvslaget och sen inget alls. Tror inte att de här i byn smäller några, men man hör och ser lite från grannbyarna.

Det finns lite för många Disneyfilmer att välja från. :p
Blunda och peka haha.
Slog just på Anastasia här, älskar musiken i den :love: Gör jag väl med alla disneyfilmer iof :p

Smäller här nu också, katten är orolig men ganska lugn ändå faktiskt. Hon ligger på en kudde nedanför soffan. Verkar som att det går bra så länge tv:n är på och jag är i närheten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 816
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 309
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 523
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 075
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår