AbsolutFörvisso tror jag att bilar förstör naturen mer än några fjuttiga fyrverkerier, men vi kan väl vara överens att vi har olika syn på saken. Det är trots allt nyår.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AbsolutFörvisso tror jag att bilar förstör naturen mer än några fjuttiga fyrverkerier, men vi kan väl vara överens att vi har olika syn på saken. Det är trots allt nyår.![]()
Ja, jag tror på reglerat skjutande i första hand. Så kan man undvika fylleskjutande som i värsta fall slutar på akuten.Jag tror inte det blir ett totalförbud alls,varför skulle det bli det? Folk tjänar pengar på att sälja dom,en del blir glada av att se dom,dom används i resten av världen,
Men någon form av reglerat skjutande hade varit bra så dom som har rädda djur kan förbereda sig,,så man slipper höra smällande i tid o otid, och så minimeras skade o brandrisken.
Nu är det bara 52min kvar av det här året, sen börjar året när man ska vänja sig vid att skriva 2016 istället för 2015.Absolut![]()
Det finns lite för många Disneyfilmer att välja från.Disney funkar alltid
Hästen som spelar Hidalgo är ju bara så fin![]()
Herregud hur ska det gåNu är det bara 52min kvar av det här året, sen börjar året när man ska vänja sig vid att skriva 2016 istället för 2015.![]()
Funderar på hur jag ska börja det nya året. Beslutsångest, hahaha.Herregud hur ska det gå![]()
Inte långt kvar nu!Funderar på hur jag ska börja det nya året. Beslutsångest, hahaha.![]()
Fortsätter det så här kommer jag nog inte ens märka att klockan passerat midnatt.Inte långt kvar nu!
Jag ska rasta hundarna nu och sen fodra hästarna sen blir det tillsyn lite senare hos hästarna igen innan sängenFortsätter det så här kommer jag nog inte ens märka att klockan passerat midnatt.
Skrev precis såhär till en vän i facebookchatten (varje ny rad är ett nytt meddelande).
Jag är så sjukt trött.
orkar inte ens dricka glass.
äta glass
jag tänkte på dricka te
och äta glass
ehm.
![]()
Å här sitter jag och blir distraherad av youtube i vanlig ordning.Jag ska rasta hundarna nu och sen fodra hästarna sen blir det tillsyn lite senare hos hästarna igen innan sängen![]()
Hahah, så fort det lugnat sig med fyrverkerierna så ska jag soova! Ska nog fixa ett glas varm choklad nu... Det får bli vad jag firar nyår medGod natt!!![]()
Jag vet, obehagligt är ordet. Ska bli skönt när det är över.10 min kvar...![]()
Påminner mig när jag bodde i samhället, gick inte att sova förrän kl 2 pga allt smällande... på det sättet är det rätt skönt här på landet att det oftast bara är lite runt tolvslaget och sen inget alls. Tror inte att de här i byn smäller några, men man hör och ser lite från grannbyarna.Jag vet, obehagligt är ordet. Ska bli skönt när det är över.
Blunda och peka haha.Det finns lite för många Disneyfilmer att välja från.![]()
Blunda och peka, hmm, risken är att det hamnar på de vanliga filmerna som de delar plats med.Blunda och peka haha.
Slog just på Anastasia här, älskar musiken i denGör jag väl med alla disneyfilmer iof
![]()