Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Numer finns det även vanliga filmer som är Disneyfilmer också, den jag kommer på nu så här på rak arm utan att tjuvkika är Pirates of Caribbean oh just ja Star Wars är Disney numera också.

Fast ja kommer nog alltid tänka Disneyfilmer som de gamla klassikerna Snövit, Askungen, Aladdin, Den lilla Sjöjungfrun, Phocahontas, Ringaren i Notre Dame osv. :)
Ja samma här, men Piratesfilmerna är riktigt bra. Star wars också, har inte sett nya filmen än dock

Så fort det blir den 4:e ska jag ringa både tandläkaren och en frisör, måste ändra tid hos tandis och beställa en klipptid. Mitt hår ser ut som ett risigt ruffs.

Tänkte att 2016 omöjligt kan bli värre än 2015. Återstår väl att se. Började med att exet messade om meddelade att han försökt ta livet av sig, igen.

Gott nytt år!

Har firat med familjen uppe i norr. Härligt men påfrestande. Ska bli grymt skönt att åka hem imorgon.
Inser att jag inte orkar med min mamma. Hon har en egenskap som jag inte orkar med: hon är släktens martyr. Hon har väl alltid haft de tendenserna men min pappa var ju jordens positivaste och skönaste person som liksom kompenserade upp allt. Nu känns allt bara irriterande gnälligt.
Det är synd om henne, hon får göra allt, ingen förstår henne osv osv. Inte ens min bror som är jordens mest sympatiska och empatiska person klarar att hålla henne nöjd.
Förstår inte hur hon pallar med sig själv helt ärligt.

Vovven o jag har varit ute o tittat på spektaklet,jätte kul sa lillan.Men tur att jag inte erbjöd mig var frizon till smällrädd vovve för jösses vad dom skjuter här ute på landet,det är som natt o dag från mitt förra boende 2km bort.
Tycker att det har varit mer här också jämfört med tidigare år.
Några nya som smäller ordentligt högt också. Men nu är det rätt lungt - någon enstaka då och då fortfrarande.

Gott nytt år!
Jag har firat med min älskling. Jag är krasslig. Men jag har ju dels min
Älskling och dels den fantastisks mat hat gör.
Vi var förbi både stallet och grannarna ett tag. Men retirerade hem och bara mös med varann.
Nu: Sova!

Hästarna var lugna och fina :bow: Så nu är det slut på det årliga discot i stallet för den här gången ;)
Nu ska jag själv bara komma till ro och sova men kissen har ockuperat mina ben så jag sitter fast för tillfället :p
Poppa disco i stallet och göra moves ihop med hästen vorde alla göra lite då och då för det är skitkul att ta ut svängarna lite extra och dansa NÄRA intill varann. När hästen fattat vad som gäller,,,,,,,,och det går fort för dom att fatta, så blir det lite extra bonus när sen hästen börjar ta egna initiativ och man bara hänger med, blir väldigt mycket "ge och ta" och stärker banden nåt otroligt. Jag har dansat mycket ihop med hästarna och det kan verkligen rekommenderas. :up:

Jag är luden,,,,,,,, :o
Råkade få en lurvig gråhund i knät som husse sa "den där får du aldrig upp i knät för hon vägrar", strax därefter klev hon upp självmant så fint och rullade ihop sig och somnade. :love:

God morgon :)
Släppte ut hästarna lite över fem. Annie var lite stressad men boxen var helt ok och det var inga skador. Tur hon har de små ponniesarna att luta sig på ;)
Sitter på jobbet. Det var inte kul att köra hit, svinhalt! Var försiktiga om ni ska ut.

Har rast, ser på tv-shop. Har sovit alldeles för lite(onajs att kombinera nyårsfirande med morgontur på jobbet) och längtar hem till katterna. Dom tyckte det var lite jobbigt med raketerna inatt, har inte varit problem tidigare men i år smällde det värre än nånsin. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 127
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 631
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 104
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stuterinamn
  • Få skimmel vit