HeheBlunda och peka, hmm, risken är att det hamnar på de vanliga filmerna som de delar plats med.![]()
Vilken är bästa Disneyfilmen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HeheBlunda och peka, hmm, risken är att det hamnar på de vanliga filmerna som de delar plats med.![]()
Det är betydligt bättre på landet men känns obehagligt ändå. Sista åren i stan tog jag bilen och åkte iväg vid tolvslaget för att slippa vara i stan och höra smällarna slå öronbedövande mellan betongen . Jag gillar verkligen inte sånt här.Påminner mig när jag bodde i samhället, gick inte att sova förrän kl 2 pga allt smällande... på det sättet är det rätt skönt här på landet att det oftast bara är lite runt tolvslaget och sen inget alls. Tror inte att de här i byn smäller några, men man hör och ser lite från grannbyarna.
Oh, bästa... den va svår... få se...Hehe
Vilken är bästa Disneyfilmen då?
Nu blinkar det lite på himmelen här och lite lätt poffande. Känns rätt skönt att veta att hästen min har vart med om värre smällar än så (hon stod på High Chaparral när jag köpte henne).Det är betydligt bättre på landet men känns obehagligt ändå. Sista åren i stan tog jag bilen och åkte iväg vid tolvslaget för att slippa vara i stan och höra smällarna slå öronbedövande mellan betongen . Jag gillar verkligen inte sånt här.
Gud så skönt för dig! Här lossnade det rejält nu och jag lider med min pålla just nu men hon blir ibland värre om jag är ute hos henne eftersom jag själv är rädd.Nu blinkar det lite på himmelen här och lite lätt poffande. Känns rätt skönt att veta att hästen min har vart med om värre smällar än så (hon stod på High Chaparral när jag köpte henne).![]()
Jag tycker ljudet och smällarna är väldigt obehagliga.@EmmaW Vad är du rädd för? Det är väl ingen som skjuter på dig eller med skarpladdade vapen.
Ja, det var en av fördelarna som gjorde att jag köpte henne, förutom det andra.Gud så skönt för dig! Här lossnade det rejält nu och jag lider med min pålla just nu men hon blir ibland värre om jag är ute hos henne eftersom jag själv är rädd.
Hv ville bjuda på ett glas ( 20 meter mellan husen) men jag avböjde eftersom jag inte vill lämna hundarna själva eller gå utomhus just nu. Snart över....
Balls of steel på den katten.För att bo i en liten by så smäller det på rätt bra. Min hund ligger under sängen. Min stencoola katt vill gå ut...
Jag börjar jobba om 7 timmar.
Bra filmer alla tre, älskar älgarna i BjörnbröderOh, bästa... den va svår... få se...
Mulan
Skönheten och Odjuret
Björnbröder
Hm, jag finner det lite märkligt. Jag har själv postat "gott nytt år" på facebook, men ingen som kommenterat eller gillar trots att det legat uppe i 3 timmar, ser andra av dom jag är vän med där som lägger upp likadana poster och får massa kommentarer och gilla.
Men okej, jag har i alla fall fått hälsningar från ena kollegan på jobbet (som jag brukar prata med, och har vart med i branchen länge) vi kommer väldigt bra överens, så han har önskat mig gott nytt år.
Ja, även den andra kollegan ringde mig och önskade god fortsättning.
Men ja, antar att de flesta är upptagna med att fira nyår och inte sitter och kollar sociala medier.
Nåväl...
GOTT NYTT ÅR BUKE!!
Numer finns det även vanliga filmer som är Disneyfilmer också, den jag kommer på nu så här på rak arm utan att tjuvkika är Pirates of Caribbean oh just ja Star Wars är Disney numera också.Bra filmer alla tre, älskar älgarna i Björnbröder
Säger nog, hmm nu ska vi se
Lejonkungen
Frozen
Tangled
Smäller som sjutton här nu, men katten verkar faktiskt inte bry sig. Hon kröp iväg till kudden hon ligger på nu, men nu sover hon. Men då ligger hon precis vid mig också och tv:n är på.
Mina händer värker, drygt som fasen.