Inne på tredje groggen, frågan är om man ska kika på nån film och sen däcka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker att barnens träning i att bli "independent" inte ska riskera att gå ut över djur. Inte heller vara något som är för tufft för barnen. Att skicka i väg dem osäkra på om de har tillräckligt med pengar ÄR oansvarigt, tänk att stå där med sin älskade kanin och inte veta om man kan betala eller inte!! Herregud, man kan ju få men för mindre.
Hade föräldrarna gjort nån form av deal med veterinären på förhand har ju den dealen kommunicerats väldigt illa till barnen så oavsett har ju föräldrarna klantat sig. Ungarna ska inte stå där ensamma med kaninen och oroa sig för om de kan betala eller inte, det är liksom inte schysst.
Sötisar! Har du med Golden?https://www.instagram.com/p/_97Q6oLVcP/
Provar såhär och annars kan någon få berätta hur jag kan lägga in bild från Facebook eller Instagram här.
Sötisar! Har du med Golden?![]()
Mys! Jag har en hane på snart 9 år med helt underbart temperamentVisst är det en Golden. En 3,5-årig tik med världens bästa temperament![]()
Jag är för att fyrverkerier ENDAST får skjutas av proffs. Så det bara blir ett fyrverkeri vid tolvslaget. Då kan de med djur veta när, var och hur de kan undvika detta. Samtidigt är det mycket bättre att se ett fyrverkeri av proffs.Jag är gråtfärdig. Mina katter har börjat reagera på de jävla smällarna. Inte väldigt illa men illa nog (och FAAN vad högt det smäller, har aldrig hört det så högt förut).
Jag kommer att dedikera väldigt mycket tid till att få politikerna på både lokal och nationell nivå att förbjuda dessa jävla fyrverkerier. Jag är helt ärligt asförbannad.
Anastasia, men visade sig att det är Hidalgo på kanal 11 och Ghost på 7an snartVilken disney film?![]()
Förutom alla vilda djur som inte har nån aning och människor som mig som far illa av fyrverkerierna.Jag är för att fyrverkerier ENDAST får skjutas av proffs. Så det bara blir ett fyrverkeri vid tolvslaget. Då kan de med djur veta när, var och hur de kan undvika detta. Samtidigt är det mycket bättre att se ett fyrverkeri av proffs.
Ingen kommer heller till skada osv. Jag ser bara fördelar med att proffs sköter fyrverkerierna.