Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frisyren har inget som helst att göra med det som finns under den och du skulle se oss här ute på vichan ibland, ojojojoj säger jag bara.Sitter under en filt och huttrar. Det har börjat snöa ute (skjut mig) och jag ska inom 30 min vara nere på kvartershaket och ta ett glas vin med en granne. Ser ut som skit. Har tappat bort hårborsten och sovit i denna "frisyr" sen nyårsafton. Kaozzz
Håller med!Frisyren har inget som helst att göra med det som finns under den och du skulle se oss här ute på vichan ibland, ojojojoj säger jag bara.![]()
![]()
Det är lite det som är tanken med att verkligen gå till psykolog/kurator för att hjälpa mig få bättre verktyg att hantera situationen. För jag tror inte jag löser det på egen hand rent krasst.Du ska ju gå till psykolog/kurator om jag förstått saken rätt, det här är ytterligare en anledning till att du ska göra det. Ta upp det där också, så du får hjälp att stärka din självkänsla och självbild. Får du det kommer du bli kräsnare
Hur man säger ifrån är att bara säga att ni inte ska ha kontakt annat än rent professionellt, försöker han ändå så svara inte eller upprepa samma sak, strikt professionellt. Han får dig dit han vill om du tillåter det, slutar du tillåta dig själv att göra som han tycker så har han inte den makten längre. Men hqr man svag självkänsla kan det varq tufft.
Nu är jag lite sur på mig själv,varför har jag bytt däck själv i alla år,när det kostar 250kr inkl 4 nya bultar att låta någon annan göra det medans jag rastar hunden?
Sitter och funderar vad jag ska hitta på, mina filmer jag hade beställt kom idag, tror jag kör ett race och tittar på lite Luftens Hjätar.
![]()