Dra i handbromsen och gör om och gör rätt?Nästan så man lust har smälla huvudet i väggen och fråga sig själv varför..
Jo, hoppas på det, känns som det börjat eskalera iväg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dra i handbromsen och gör om och gör rätt?Nästan så man lust har smälla huvudet i väggen och fråga sig själv varför..
Jo, hoppas på det, känns som det börjat eskalera iväg..
Kan du inte komma hit sen och fortsätta?Städar lite![]()
Hahaha! Känns skönt att andra har stökiga djur iblandAHA, projekt få kattunge att sova på nätterna hade ett hemligt vapen!
Den fruktade vakthunden av rasen ettrig, vaktande och trörtt chihuahua kom hem och återställde ordningen! Här godtas inga utsvävningar, så fort Pip, Olga, Ellie, Hedvig, Gunvor Karlsson eller vad hon nu hette börjar leka så tuktas hon genom ett ettrigt, högljutt skall.....
Jävlar vad gott jag kommer att få sova nu då......en lekfull kattunge, en sur gammelkatt och en vaktande hund i 2 rok och jag har ingen dörr in till mig att stänga om. Börjar fundera på om det inte går att sova inne på toaletten istället så jag kan stänga en dörr!
Hahaha! Känns skönt att andra har stökiga djur iblandmina sover nu, som tur är
När jag renoverade och bytte köket på förra stället så flyttade jag ut i stallet och bodde boxgranne med hästen jag hade då och eftersom jag hade sängen bredvid hennes box så väckte hon mig när det var dags att gå upp genom att börja med att blåsa mig lite försynt i ansiktet. Hjälpte inte det så skulle hon pussas, och tyckte jag att vi skulle ha sovmorgon så snodde hon täcket och dumpade det i sin box och stod och blängde på mig precis som "jamen kom då så sover vi". Det var bara att stiga upp och byta box för när hon fick mig som sängkamrat var hon nöjd och då kunde vi ha sovmorgon hur länge som helst.Kan tillägga att mina djur även sover på dagarna när jag sover![]()
Ok tänkte på semestern lyssna på ljudböcker. Är en teknisk idiot men tänkte vad är att föredra. Lyssna på mobilen eller införskaffa en iPod? Vill helst inte ha mobilen med på stranden, tänker att en iPod är smartare. Är det krångligt att föra över musik/ljudböcker på en iPod? Som sagt... Teknisk idiot.
Vilket oflyt!
Har inte legat sen somras..![]()
Det finns dom som sagt det för lääängesen och det är det jag menar jag vet vad som är rätt men det är svårt att följa. Jag försöker undvika honom, men det går inte så bra.... hoppas innerligt att han får det där nya jobbet.Fast ska man vara elak så sa flera av oss redan häromdagen att du skulle skippa honom.
Hur gör man då? Jag är rätt uppgiven.Dra i handbromsen och gör om och gör rätt?