Ohooohoooo~~ spännandeVi ska få snö till helgen
Får besök vid lunchSå då måste stallet vara fixat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ohooohoooo~~ spännandeVi ska få snö till helgen
Får besök vid lunchSå då måste stallet vara fixat
Nu för tiden är det inte lika spännande längreOhooohoooo~~ spännande![]()
Äh, huvudsaken är att ni båda är lyckliga.Nu för tiden är det inte lika spännande längreHar setts varje dag i nästan två veckor
Så nu för tiden räknas jag inte som singel längre
Kan bli lite jobbigt på jobbet på torsdag
![]()
Nackdelen är att han jobbar när jag är ledig och tvärtomÄh, huvudsaken är att ni båda är lyckliga.![]()
Jag är säker på att ni löser det ändå på något sätt.Nackdelen är att han jobbar när jag är ledig och tvärtom![]()
Vi får vinka till varandra på jobbetJag är säker på att ni löser det ändå på något sätt.![]()
Det får ni göra.Vi får vinka till varandra på jobbet![]()
Ja, det sägs kommer mer snö till helgen här med, är lite orolig, då snön kommer komma lagom tills jag ska börja jobba igen.
Kommer bli kul att skotta snö från taket på ekipaget innan jag ger mig iväg.![]()
Vaknade imorse av att kattungen hade ner en skål i golvet.... tack och lov så höll den! Jag däremot har nog ett trasigt hjärta efter det uppvaknandet!
Fördelen med sådana tak är att man kan stå på flaket med en pinne och knacka loss isen inifrån, förutsatt att man inte har massa last.Får hoppas på att det inte är blötsnö då, för det f**nskapet fryser fast i presenning taket.. Är det typ "-5 och kallare snö" låter jag det blåsa av taket av sig självt när jag kör, skadar ingen förutom lite "extra" snöväder för de som ligger olagligt tät bakom![]()
Fördelen med sådana tak är att man kan stå på flaket med en pinne och knacka loss isen inifrån, förutsatt att man inte har massa last.
Is är nog det värsta på ett lastbilstak, blir nog till att ta bort snön och sen köra med konstant värme på flaken.
Hmmm, där påminde du mig om något... jag har ju lovat mig själv att försöka börja sälja saker på Tradera också - inte bara köpa...Försöker lägga ut annonser på Tradera. Gick utmärkt med de första 5 st, nu vägrar den*fel på sidhämtning*
![]()
På bilen har den skåpsvärme som drivs av bilens egna värme från motorn, släpets aggregat måste ändå rastas en gång i veckan, för att det ska fungera när de behöver det.Fast köra kingen bara för att hålla isen/snön borta lär inte vara populärt hos den som betalar dieseln. Om du inte kör värmegods då förstås.