Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som när jag köpte vintertäcket med lång hals och fick blicken "vad fan är DETTA?????"Hahah lilla shettisen var så söt!
Ut kommer matte med en nysydd maglatta i högsta hugg....shettis stirra misstänksamt "vad har den där galna människan nu hittat på?!"
Efter lite tråcklande satt den där den skulle, några ändringar behövdes dock och efter en liten stund plockade jag av den och gick in och sydde lite för att komma ut med den igen i högsta hugg varpå shettis kommer springandes, står blickstilla när jag sätter fast den och ja nu får jag knappt komma i närheten av den så jag antar att en viss liten shettis tyckte det var väldigt skönt att slippa frysa om magen![]()
Vem eldar upp min ved tro?Någon som vill komma hit o bära in ved? Innan jag fryser till is.
Det jag bar o sågade igår är redan uppeldat,så dåligt arbete i går eller för glad i att elda?!
Hoppla, läste precis att "Lunarstorm" ska komma tillbka. Var det någon som använde den sidan här när den var aktiv?
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article22045464.ab
Jo det var ju det, men jag vet inte om jag skulle vilja gå tillbaka bara för nostalgins skull.jag den va livet när man var yngre![]()
Jo det var ju det, men jag vet inte om jag skulle vilja gå tillbaka bara för nostalgins skull.
Någon måtta får det allt va.nej inte jag heller
Oh det lät gött.Sitter på kinarestaurangen och väntar på att dagens middag ska bli klar.![]()
Själv sker det på fredag för mig, lite nervöst är det.Dags att återvända till jobbet imorgon