Ja! Ge oss sommar så jag kan få påta runt i min trädgård och äta egenodlad potatis och grönsaker. Solvarma tomater, Gud vad gott!Jag kör på det billigare alt. Jag vill ha SOMMAR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Ge oss sommar så jag kan få påta runt i min trädgård och äta egenodlad potatis och grönsaker. Solvarma tomater, Gud vad gott!Jag kör på det billigare alt. Jag vill ha SOMMAR!
Jag har en luftvärmepump i huset, dock brukar jag stänga dörren till sovrummet på natten och har inte haft på el-elementet i sovrummet, så igår när det var 18 grader i sovrummet när jag gick och la mig, var det 10 grader när jag vaknade och då var det -15 ute, så ska nog ha elementet på lite. Får nog rulla ner gardinen istället för att använda mina mörkläggningsgardiner, vill inte riskera att de ligger an mot elementet och skulle mot alla odds börja brinna...Tack och lov är mitt hus hyggligt varmt och jag har tänt brasan och värmt mig en skål soppa. Tror jag kommer återvända till livet.
Kompisen köpte ett hus där de hade haft handelsträdgård och köpt eldningsolja billigt. Så huset var inte värst isolerat nej...
Ägaren hade löst draget med att tapetsera hela huset med våtrumstapet. Den är i alla fall tät*tips*
Jag fryser oavsett om det är varmt eller kallt, det har med min kassa kropp att göra och jag vill också ha SOMMAR NU!!!!Kallt! tittade på termomtetern och det var minus 18 för en stund sedan. Nu har det sjunkit ytterligare.
jag fryser och jag eldar. Både i pannan, spispannan och vedspisen. Får inte upp värmen, men tror att det beror på mig. Huset är varmt men jag fryser.
Körde en spontan middag med en kär vän jag inte sett på länge!
Toast skagen, cava och gino!
![]()
"baconklipp" .![]()
Det där blev ett "olycksfall i arbetet" egentligen då jag lyckats ta fram ärtsoppa istället för bruna bönor ur frysen för till bruna böner ska det ju vara fläsk eller bacon. Jaja, ny maträtt uppfunnen.Varför tänkte inte jag på det i min ärtsoppa![]()
Hur gosar en papegoja?blir gosad med av papegojan.
Slänger i mig sömntabletter och hoppas på att få sova bort det värsta och att tabletterna stannar kvara i magen.... sitter här och sväljer och sväljer så tabletterna får verka innan jag måste kräkas igen![]()
![]()
![]()
Hur tänkte du där? Att du vill kvävas i dina egna spyor för att du inte vaknar?