Jag har en tjock underlagsfoam närmast den svarta baljan och ovansidan sen har jag packad halm runt om.Vad har du för sorts isolering i den fyrkantiga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en tjock underlagsfoam närmast den svarta baljan och ovansidan sen har jag packad halm runt om.Vad har du för sorts isolering i den fyrkantiga?
Det bör funka bra, halm isolerar skitbra.Jag har en tjock underlagsfoam närmast den svarta baljan och ovansidan sen har jag packad halm runt om.![]()
Vi har snö men trots att Skånetrafiken igår ställde in stadsbussar så är det ingen risk att bli insnöad. Tyvärr![]()
Här fryser vi bara ihjäl![]()
Det är så dryyygt när det blir så. Hoppas du fick lite sömn i alla fall.Kan inte sova. Får lite lätt panik, klockan ringer om mindre än tre timmar.
Jag slumrade lite de sista två timmarna. Nu är jag på jobbet.Det är så dryyygt när det blir så. Hoppas du fick lite sömn i alla fall.
Jag har lossat kök och lastat glas i -20. Är lite smått frusen nu, trots tre lager kläder![]()
Det är ganska torrt här faktiskt, ovanligt här ute på jobbet där det ALLTID är dimma för att det är sån fuktig mark.Att ni har såpass kallt där ocksådet kan inte vara trevligt, det är ju så satans fuktigt där. Här är det ju iaf torrt.
Det är ganska torrt här faktiskt, ovanligt här ute på jobbet där det ALLTID är dimma för att det är sån fuktig mark.
Jag avundas inte min mamma som idag ska roa tre barn som inte kommer vilja gå utomhus...
Nä, jag är inte heller jättepepp på sånt väder![]()
Är det så här kallt blir det väl torrare hos er också-15 i U-a är bland det värsta jag varit med om i väderväg (jag tar hellre -40 i Jämtland vilken dag som helst). Jag saknar INTE vintrarna hos er!
![]()
Dom kanske tycker du behöver det? och att det är bra att du tar hand om dig och inte kör på i 190?Jag måste ha världens konstigaste familj. När jag meddelar att jag sjukskrivit mig från jobbet idag och imorgon får jag ett "vad bra" till svar, från två olika personer...
Jo, förmodligen. Jag har bara svårt att inse det själv. Trots att min närmaste chef säger "tänk inte på jobbet, det fixar sig" (världens bästa chefDom kanske tycker du behöver det? och att det är bra att du tar hand om dig och inte kör på i 190?
Vilken bra chef som är mån om dig!Jo, förmodligen. Jag har bara svårt att inse det själv. Trots att min närmaste chef säger "tänk inte på jobbet, det fixar sig" (världens bästa chef).