Jag hoppas vi får snö i Skåne snart det är ju underbart!
Mer snö åt folket

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas vi får snö i Skåne snart det är ju underbart!
Jo fint är det, men det blir kallt, man måste skotta och skrapa rutorna på bilen och när det smälter blir det halt och slaskigt överallt*har inte somnat än*
Jag gillar dock snön och frosten, behöver dock inte va nån snö på vägarna, men det blir ljust å fint me lite snö nu i mörkret.
Ska försöka sova nu.....igen.
Jag är också uppe, borde sova dockÄr det bara jag som är uppe? Borde väl sova jag med men jag är inte sömnig. Kanske läsa lite i min bok istället.
Give me!Jag är också uppe, borde sova dock
Men hittade klipp på youtube med teorier om Disneykaraktärerna. Sådant är alltid roligt att titta på ju.
Kollade nyss på en där de letar bevis för att Elsa i Frozen är tvilling med Rapunzel och inte syster med Anna.Disneynörd som man är så är det ett underhållande tidsfördriv att fundera på sådant
Önskar nästan det kunde bli fint utan kylan... för när kylan kommer så "försvinner" mina fingrar och tår... så nä jag är inget stort fan av kyla.... brrrrJo fint är det, men det blir kallt, man måste skotta och skrapa rutorna på bilen och när det smälter blir det halt och slaskigt överalltEn massa extrajobb ju
![]()
Varför är det dummare när man har småbarn? Kan ni inte ta den färgen ni tyckte va finare och ha en slags överdragsklädsel tills barnen blivit större? Typ en snygg filt över eller liknande?La mig precis i sängen. Funderar på vilken färg vi ska ha på våran nya soffa vi ska beställa snart. Beslutsångest
Ena färgen tycker vi är lite lite finare men så klart dummare att ha när man har småbarn![]()