Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det bara jag som är uppe? Borde väl sova jag med men jag är inte sömnig. Kanske läsa lite i min bok istället.

*har inte somnat än*
Jag gillar dock snön och frosten, behöver dock inte va nån snö på vägarna, men det blir ljust å fint me lite snö nu i mörkret.

Ska försöka sova nu.....igen.
Jo fint är det, men det blir kallt, man måste skotta och skrapa rutorna på bilen och när det smälter blir det halt och slaskigt överallt :p En massa extrajobb ju :p

Är det bara jag som är uppe? Borde väl sova jag med men jag är inte sömnig. Kanske läsa lite i min bok istället.
Jag är också uppe, borde sova dock :p
Men hittade klipp på youtube med teorier om Disneykaraktärerna. Sådant är alltid roligt att titta på ju.
Kollade nyss på en där de letar bevis för att Elsa i Frozen är tvilling med Rapunzel och inte syster med Anna.:D Disneynörd som man är så är det ett underhållande tidsfördriv att fundera på sådant

Det finns en del man kan hitta på sådär på natten @Mirre. Disney är nog inte nått jag skulle ha börjat kolla på men nu när du pratar om det så varför inte. Kan vara bättre än att shoppa grejer som jag var påväg att göra nyss :o

Jag är också uppe, borde sova dock :p
Men hittade klipp på youtube med teorier om Disneykaraktärerna. Sådant är alltid roligt att titta på ju.
Kollade nyss på en där de letar bevis för att Elsa i Frozen är tvilling med Rapunzel och inte syster med Anna.:D Disneynörd som man är så är det ett underhållande tidsfördriv att fundera på sådant
Give me!
Det låter kul.. Var hittar jag det.. Eller hur hittar jag rättare sagt?

La mig precis i sängen. Funderar på vilken färg vi ska ha på våran nya soffa vi ska beställa snart. Beslutsångest :arghh:

Ena färgen tycker vi är lite lite finare men så klart dummare att ha när man har småbarn :meh:

Vaken :D jag fick sova rätt bra och det var välkommet. Idag är det dags för optikern och få domen hur illa det är med ögonen :( jag ska också ta upp (även om jag inte förväntar mig att denne vet något om det) om min försämrade syn beror på medicinerna eller ej :(

Jo fint är det, men det blir kallt, man måste skotta och skrapa rutorna på bilen och när det smälter blir det halt och slaskigt överallt :p En massa extrajobb ju :p
Önskar nästan det kunde bli fint utan kylan... för när kylan kommer så "försvinner" mina fingrar och tår... så nä jag är inget stort fan av kyla.... brrrr

La mig precis i sängen. Funderar på vilken färg vi ska ha på våran nya soffa vi ska beställa snart. Beslutsångest :arghh:

Ena färgen tycker vi är lite lite finare men så klart dummare att ha när man har småbarn :meh:
Varför är det dummare när man har småbarn? Kan ni inte ta den färgen ni tyckte va finare och ha en slags överdragsklädsel tills barnen blivit större? Typ en snygg filt över eller liknande? :)

Ibland är jag inte så skärpt som jag tycker att jag är. Håller nu tummarna för att veterinär kan komma ut och vaccinera ponnyerna i eftermiddag då min ena medryttare kan hjälpa till. Själv är jag definitivt inlåst.

Är lite bitter tror jag. Jobbade sex av sju dagar under julveckan, och har åkt på att jobba både nyårsafton och nyårsdagen också. Såklart när jag för en gångs skull hade festplaner. :grin: Försöker tänka på storhelgstillägget men det tröstar inte riktigt längre...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 528
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 300
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka