Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nya telefonen är väldigt dålig på att koppla upp sig på 3g nätet, blir nog mindre bukande de närmaste månaderna :(

Jag har äntligen tagit tag i mitt Cv och det börjar äntligen likna nåt :up:

Måste man verkligen skicka med ett personligt brev till varje jobb man söker ? :cautious:
Jag har ett personligt brev jag utgår ifrån varje gång jag söker ett jobb.
Om det inte är ett arbete jag gärna vill ha då skriver jag med lite extra finess

Ligger i soffan och vilar ryggen och benen efter att ha varit en vända på gekås. Knäckte till ryggen igår så går helt snett och skevt och det ut som jag skitit på mig :p

Ligger i soffan och vilar ryggen och benen efter att ha varit en vända på gekås. Knäckte till ryggen igår så går helt snett och skevt och det ut som jag skitit på mig :p

Det är därför jag bara åker i genom Ullared en eller två gånger i veckan, för att slippa ryggont samt att det finns ju ingen vettig parkering för oss med "större" bilar (typ 17m och däröver), desutom hittar jag det mesta de kan erbjuda i Ullared billigare i Danmark, särskild då när jag ändå slipper betala själv för åkandet ... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 456
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 319
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 698
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 170
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka