Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett personligt brev jag utgår ifrån varje gång jag söker ett jobb.Jag har äntligen tagit tag i mitt Cv och det börjar äntligen likna nåt
Måste man verkligen skicka med ett personligt brev till varje jobb man söker ?![]()
Sitter och funderar på vad ska göra nu...
Hm, några fel där.... finns inga rester, ingen öl, inget vin... nja jag dricker lite saft och slösurfar istället.Göra ett långkok på de här två helgernas rester och sätta sig med några öl, vin o dylikt med goda filmer de nästa 6 timmarna i väntan på att långkoket blir klart?
Hm, några fel där.... finns inga rester, ingen öl, inget vin... nja jag dricker lite saft och slösurfar istället.![]()
Kommer jag me´...Men då kan du åka hit, långkoket snart klart samt lite Rosé och mängder av öl kvar![]()
Hade kanske varit trevligt, men eventuellt får jag besök ikväll och då blir det pannkakor.Men då kan du åka hit, långkoket snart klart samt lite Rosé och mängder av öl kvar![]()
Ligger i soffan och vilar ryggen och benen efter att ha varit en vända på gekås. Knäckte till ryggen igår så går helt snett och skevt och det ut som jag skitit på mig![]()
Hade kanske varit trevligt, men eventuellt får jag besök ikväll och då blir det pannkakor.![]()
Hade kanske varit trevligt, men eventuellt får jag besök ikväll och då blir det pannkakor.![]()
Ja, det är så gott, billigt och enkelt att göra också, bara man har lite tålamod.Gott, måste ta och göra de någon dag.
Jo, det beror på hur länge man är borta. Finns sån där högpastoriserad mjölk som håller längre, men jag vete tusan om jag gillar det... är aningens skeptiskt mot det.Pannkakor är också smaskens, om man nu kan ha mjölk hemma som inte hinner surna mellan varje gång man kommer hem![]()