Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en tjock underlagsfoam närmast den svarta baljan och ovansidan sen har jag packad halm runt om. :)
Det bör funka bra, halm isolerar skitbra. :up:

-21 och vattnet till köket frös på en timme, det kommer från badrummet så inte undra på att man inte sitter på muggen längre än nödvändigt. Att slå ner ändan där är liksom :nailbiting: :eek: :o :eek:

Nu hänger det en gammal antik värmelampa från 40-talet ovanför så hoppas den håller frostfritt därinne. Den lampan tänkte jag slänga i höstas, tur jag varit lite seg på den punkten och den funkar ju. :D

Att ni har såpass kallt där också O_o det kan inte vara trevligt, det är ju så satans fuktigt där. Här är det ju iaf torrt.
Det är ganska torrt här faktiskt, ovanligt här ute på jobbet där det ALLTID är dimma för att det är sån fuktig mark.
Jag avundas inte min mamma som idag ska roa tre barn som inte kommer vilja gå utomhus...

Det är ganska torrt här faktiskt, ovanligt här ute på jobbet där det ALLTID är dimma för att det är sån fuktig mark.
Jag avundas inte min mamma som idag ska roa tre barn som inte kommer vilja gå utomhus...

O_o :nailbiting:

Är det så här kallt blir det väl torrare hos er också :p -15 i U-a är bland det värsta jag varit med om i väderväg (jag tar hellre -40 i Jämtland vilken dag som helst). Jag saknar INTE vintrarna hos er! :D

Alltså jag har ingen utomhusmätare längre för den försvann i flytten :down: men det är kallare inne och inte fasen är det -5 ute som YR yrar om kan jag lova efter att ha släppt ut hundarna i det vackra vita frostlandet ute.
Nog för att jag älskar vintern men det brukar väl inte vara en sån här bister kyla som letar sig in precis överallt? Eller har jag bara lyckats förtränga allt under sommaren? O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 533
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 301
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 040
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur