Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lastat lite till ute i kylan och känner mig såhär nu...
winter-7650.gif~c200

Det gör vi inte heller. Eller ja, de klena skåningarna gnäller men jag och dottern är mer hardcore så vi är lyckliga :D I helgen var det dock väldigt blåsigt och vinden var isig även med skånska mått mätt. Det var oskojigt.

Blåst är en jävla pina oavsett temperatur. Jag får direkt ont i nacken och axlarna om det börjar dra.

Fryser vattnet i badrummet nu blir jag rejält sur. Jag betalade för extra isolering i golvet när badrummet renoverades förr året :meh:
Mitt hus är ett jäkla fuskbygge, rören upp till badrummet på övervåningen går i ytterväggen, där det inte är ordentligt isolerat. Så när det är kallt fryser hela skiten. Älskar mitt hus. Verkligen. :meh:

@RedHyuuga jag ska flytta haha.

Fryser och kan inte elda :devil:

Var tvungen att äta något innan jag tog smärtstillande mot huvudvärken och nu mår jag illa igen :banghead:

Vaknat till liv nu. Sovit helt ok i natt. Tog två sömntabletter så dom gjorde nog susen. Helt drömlöst några timmar innan nått okänt nummer ringde typ 2 signaler som jag vaknade av :banghead::meh: somnade om men inte lika tungt. Sen gick karln upp runt halv fem så vaknade då med men somnade om igen.
Är nog dags att gå upp. Superkissnödig :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 533
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 301
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 040
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur