athena_arabians
Trådstartare
Jag fryser (och eldar fortfarande) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här fryser vi bara ihjäl![]()
Har lastat lite till ute i kylan och känner mig såhär nu...![]()
Det gör vi inte heller. Eller ja, de klena skåningarna gnäller men jag och dottern är mer hardcore så vi är lyckligaI helgen var det dock väldigt blåsigt och vinden var isig även med skånska mått mätt. Det var oskojigt.
Bara -9! Fusk! Här är det -24Godmorgon världen, va skönt, när jag gick och la mig var det -17 ute och nu är det bara -9.![]()
Bara -9! Fusk! Här är det -24
Jag är helt fascinerad av att mitt vatten i badrummet inte har frusitDet brukar göra det när det är kallt.
Vadååå? Bor ju nere i Södern...eller tja södra delen av landet.Bara -9! Fusk! Här är det -24
Jag är helt fascinerad av att mitt vatten i badrummet inte har frusitDet brukar göra det när det är kallt.
Mitt hus är ett jäkla fuskbygge, rören upp till badrummet på övervåningen går i ytterväggen, där det inte är ordentligt isolerat. Så när det är kallt fryser hela skiten. Älskar mitt hus. Verkligen.Fryser vattnet i badrummet nu blir jag rejält sur. Jag betalade för extra isolering i golvet när badrummet renoverades förr året![]()
Ibland vill jag det också, typ bo i ett land där det är nästan sommar året om, eller nja flytta till Irland skulle nog räcka.@RedHyuuga jag ska flytta haha.
Blåst är en jävla pina oavsett temperatur. Jag får direkt ont i nacken och axlarna om det börjar dra.
Så att du kan regna bort istället?Ibland vill jag det också, typ bo i ett land där det är nästan sommar året om, eller nja flytta till Irland skulle nog räcka.![]()
Ja, då kan man bada, perfekt ju, värsta semestern.Så att du kan regna bort istället?![]()