O
Osthyvel
Ska hänga tvätt, vår torktumlare gav halva huset mörker igår och idag vill den inte starta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inkommande vatten har frusit.... Kul...![]()
Hem och ta smärtis och kura ihop dig i soffan under en filt.Funderar på att åka hem. Efter ynka två timmars sömn och en mensvärk från helvetet känner jag inte att jag tillför värst mycket på jobbet ändå.
Element ställt på max vid det inkommande. Har i värsta fall en byggfläkt men den är såHar du någon byggfläkt? Är det tillräckligt trångt kan det räcka med en kupévärmare![]()
Element ställt på max vid det inkommande. Har i värsta fall en byggfläkt men den är såtung.
Ska kolla in deras sortiment. Hitills kör vi på byxor med snöre (vad heter det, dragsko? ) så man kan dra åt och knyta. Eller byxor som man kan reglera vidden i midjan på.Min snart 5-åring har 116 minst på längden, går i 98 på bredden... Älskar kappahl stretchjeans till henne!
De va ju inte bra..Inkommande vatten har frusit.... Kul...![]()
Tror de jeansen av någon anledning bara finns på tjejsidan, men de är som jeggings fast lite bättre tyg typ. Perfekt att ha under fleece och overall!Ska kolla in deras sortiment. Hitills kör vi på byxor med snöre (vad heter det, dragsko? ) så man kan dra åt och knyta. Eller byxor som man kan reglera vidden i midjan på.
Ingen kupévärmare. Inkommande vatten är under trappan, så har stängt till dörren där nu med elementet på. Även suttit ett tag med hårtorken vid röret, nu kan jag i alla fall röra handtaget för att stänga av/sätta på inkommande vatten.Ingen kupévärmare? Det effektivaste är att skapa ett tält omkring röret/området och låta fläkten blåsa in varmluft i tältet (har man koll på det hela tiden är det ingen fara för brand).
@RedHyuuga - inte värre än -18 (ca -21 i natt) men det kändes fuktigt ute och bor i gammalt hus med gamla rör som ska bytas men inte hunnits med än.
Har gärna vinter, men har gärna ett element vid inkommande vatten så inte sambon som nu säger "just ja, det elementet är trasigt"brrrrr, här snöar det och är ca -4, längtar redan tills det är +10 ute...
Så otroligt bra skrivet @LintaBlev plötsligt otroligt tacksam att min mamma tidigt insåg att tjock inte är det värsta en kan vara och lät oss syskon ha vilka hobbies vi ville.
Då får sambon bära in byggfläkten som var astung.Har gärna vinter, men har gärna ett element vid inkommande vatten så inte sambon som nu säger "just ja, det elementet är trasigt".
Har gärna vinter, men har gärna ett element vid inkommande vatten så inte sambon som nu säger "just ja, det elementet är trasigt".