Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska hänga tvätt, vår torktumlare gav halva huset mörker igår och idag vill den inte starta :banghead:

Min snart 5-åring har 116 minst på längden, går i 98 på bredden... Älskar kappahl stretchjeans till henne!
Ska kolla in deras sortiment. Hitills kör vi på byxor med snöre (vad heter det, dragsko? ) så man kan dra åt och knyta. Eller byxor som man kan reglera vidden i midjan på.

Ska kolla in deras sortiment. Hitills kör vi på byxor med snöre (vad heter det, dragsko? ) så man kan dra åt och knyta. Eller byxor som man kan reglera vidden i midjan på.
Tror de jeansen av någon anledning bara finns på tjejsidan, men de är som jeggings fast lite bättre tyg typ. Perfekt att ha under fleece och overall! :)

Skickade in mitt cv till ett företag igår kväll. Blev uppringd imorse och kallad på intervju. Kaos. Var ju liksom en spontan grej (efter några glas cava). Men får ta mig samman och gå på intervju helt enkelt. Kunde liksom inte svara: "asså nej detta var lite en grej jag gjorde när jag fick feeling efter intag av cava" :rofl:

Ingen kupévärmare? Det effektivaste är att skapa ett tält omkring röret/området och låta fläkten blåsa in varmluft i tältet (har man koll på det hela tiden är det ingen fara för brand).
Ingen kupévärmare. Inkommande vatten är under trappan, så har stängt till dörren där nu med elementet på. Även suttit ett tag med hårtorken vid röret, nu kan jag i alla fall röra handtaget för att stänga av/sätta på inkommande vatten.
Har duschen på så det ska bli lite tryck så får vi se om det kommer igång.

@RedHyuuga - inte värre än -18 (ca -21 i natt) men det kändes fuktigt ute och bor i gammalt hus med gamla rör som ska bytas men inte hunnits med än.

Till råga på allt fick jag en kallelse på posten, en tid till spec.mödravården. Som jag måste avboka pga missfallet.
Dock ingen tid till läkaren på psykiatrin än, eller samtalstid där.
Livet känns verkligen kul nu, verkligen kul :wtf:

Sambon är och jobbar i Norge och kommer hem först fredag nästa vecka. Men han vågar nog inte visa sig hemma utan att ha köpt ett element :devil:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
69 106
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 597
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 094
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka