Bra dag än så länge. Praktik, Hööks, Willys och nu hemma. Ska under kvällen göra en saffranskladdkaka till morgondagens Buke-träff, dammsuga, tvätta håret och möjligen också boka en resa till Grekland. Och till London.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den längst ner, roadkill? Grävling? Jag tycker jag skymtar en bit av en svans där.Jag lagar mat:
![]()
![]()
Bjuder du? Åh vad gott det ser ut!
*dregglar*
Äsch har du inte lärt dig att här på byke är regeln "allt som kan missförstås SKA missförstås, och kan det inte missförstås så redigerar man det så det garanterat KAN missförstås.Hur tolkar ni dom olika smileysarna här på buke? Tydligen kan dom missförstås. Finns det någon bra guide för dom så man inte hamnar i missförståndshålan?
Bra dag än så länge. Praktik, Hööks, Willys och nu hemma. Ska under kvällen göra en saffranskladdkaka till morgondagens Buke-träff, dammsuga, tvätta håret och möjligen också boka en resa till Grekland. Och till London.
Jag tror du satte huvudet på spiken där, tyvärr får man väl skriva.Äsch har du inte lärt dig att här på byke är regeln "allt som kan missförstås SKA missförstås, och kan det inte missförstås så redigerar man det så det garanterat KAN missförstås.
![]()
Hur kul som helst!Virkar och virkar och virkar!
Så har det alltid varit här men till slut ger man upp och slutar bry sig och börjar retas istället.Jag tror du satte huvudet på spiken där, tyvärr får man väl skriva.(nu hoppas jag den smileyn jag använde inte betyder något annat än vad jag hade som tanke med den..)
Nej vet du vad - det är det alldeles för sent förSnart dags att dammsuga alltså.
Fast då är risken att man blir kallad troll... been there, done that.Så har det alltid varit här men till slut ger man upp och slutar bry sig och börjar retas istället.
![]()
Saffranskladdkaka lät ju helt vansinnigt jättegott!Saffranskladdkakan är i ugnen och dottern äter en kvällsmacka. Snart dags att dammsuga alltså.
Jodå, eller mytoman m.fl. tillmälen eftersom vissa här vet precis allt om vad man är och vad man gjort-gör och vem man träffat eller umgås med. Undrar om dom tror att dom är synska?Fast då är risken att man blir kallad troll... been there, done that.
![]()
Ja, ibland undrar man. Bästa är när de läser mellan rader och läser ut något om en som man själv inte ens vet om... scary...Jodå, eller mytoman m.fl. tillmälen eftersom vissa här vet precis allt om vad man är och vad man gjort-gör och vem man träffat eller umgås med. Undrar om dom tror att dom är synska?
![]()