Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 670
Status
Stängd för vidare inlägg.
Betalat räkningar. Är så läskigt fattig just nu att bara tanken på att ekonomin ger mig ångest :( . Men nu är det ordnat för stunden. Ska bara försöka överleva månaden och få tag i ett jobb. Sökte några fler tjänster när jag ändå är igång. Skam den som ger sig :up:

Denna månad var inte rolig för mig, hur fasen ska jag klara av att försörja mig och sonen på 1600:- till den 20:e? En tröst är att nästa månad blir bättre....Men det är lååååångt dit ju :crazy:

Fick ett plötsligt sug efter att åka till Paris = bokade resa till Paris.
Jo just bokat till Krakow också. Kanske lite udda resmål men ska gå på spa och så göra ett besök i Auschwitz. Ok kanske lite konstig kombo men men :p

Sitter och surfar runt på lite allt möjligt och dricker varm choklad.
Inte så ofta jag gör det blir oftast kaffe men insåg precis att det är ju jättegott.

Denna månad var inte rolig för mig, hur fasen ska jag klara av att försörja mig och sonen på 1600:- till den 20:e? En tröst är att nästa månad blir bättre....Men det är lååååångt dit ju :crazy:
Jag vet hur det känns. själv har jag bara få några kronor kvar nu och nästa månad kommer blir brutal :crazy:

Ekonomi alltså, den tar verkligen musten ur en ibland :(

Vaknade av att katten kräktes hårbollar :yuck: och en stund senare kräktes maghunden :yuck:
Så nu dejtar jag kaffekoppen innan hästarna ska ut i blåsten :cautious:

Intar frukost. Istället för ledig dag har jag omtenta två i affärsekonomi :meh::wtf: denna MÅSTE jag klara. Och borde klara. Har skrivit om båda de tidigare tentorna och det är en frågetyp jag inte fattat i båda, men fixat jag resten borde jag klara mig ändå trots fel på den typen av fråga.

Intar frukost. Istället för ledig dag har jag omtenta två i affärsekonomi :meh::wtf: denna MÅSTE jag klara. Och borde klara. Har skrivit om båda de tidigare tentorna och det är en frågetyp jag inte fattat i båda, men fixat jag resten borde jag klara mig ändå trots fel på den typen av fråga.

Du kirrar det ska du se *håller tummarna* :bump:

Funderar över varför mamma inte svara i telefon? Ville ju säga godmorgon till A. Eller så har de redan kommit iväg till dagis och har låssmeden på plats för låsbytet. Usch, det känns konstigt att jag ska ta av husnyckeln från nyckelknippan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 485
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025