Har drömt vilda och galna flygplansdrömmar i natt, sitter på jobbet och känner mig helt slut efter alla krascher och terrordåd jag råkade ut för.
Märks det att jag ska ut och flyga snart
Märks det att jag ska ut och flyga snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner tyvärr till ungefär varenda haveri som någonsin skett pga att någon här hemma envisas med att kolla alla avsnitt av Aircrasch investigations. Visserligen numera med hörlurar men jag kan ju inte låta bli att fråga om avsnitten när han sett dem@ASKAPLASKA: Mitt kära ex var vänlig nog att påminna min flygrädda mor om Lockerbie precis innan hon flög till Skottland
Det är dock inte därför han är ett exvi kan fortfarande skratta lite över det (mamma klarade flygresan bra och hade jätteroligt i Skottland) för han insåg direkt när han sagt det att det kanske inte var så smart
![]()
Jag brukar få välja; antingen alkohol eller Stesolid. Båda kan sluta lite virrigt@ASKAPLASKA: Vi får hålla tummarna för dig helt enkelt![]()
En gammal vän till familjen (numera bortgången) reste väldigt mycket med sin man. Hon var en väldigt fräsig dam och deklarerade glatt att hon drog i sig någon whisky och en Rinexin innan hon flöghon var inte rädd men tyckte resan blev trevligare
![]()
Du vet väl att dom lagar planen med silvertejp?Jag brukar få välja; antingen alkohol eller Stesolid. Båda kan sluta lite virrigt![]()
Det gäller att sprida räkningarna över tid, dom som försökt klumpa ihop räkningar här som bara MÅSTE betalas på ett specifikt datum enligt dom har blivit brutalt väckta ur den villfarelsen, ändringen har bara varit ett musklick bort, vilket jag påpekat när dom sagt att det går inte. Dom har fått alternativen att antingen flytta datumet eller bli utan pengar och få bråka och hittills har ingen försökt säga emot mig. Lika snäll som jag vanligtvis är, lika stenhård kan jag vara i affärer eller transaktioner.Hur jag än beter mig så är det ändå i december-januari som stora räkningar kommer. Försäkringar, fiber, etc etc. Lite kvar av decemberlönen och lite kvar av januarilönen. Det är alltid vid den här tiden jag är som mest deppig över ekonomi.
Mat finns alltid. jag har ju en stor frys![]()
Jag känner tyvärr till ungefär varenda haveri som någonsin skett pga att någon här hemma envisas med att kolla alla avsnitt av Aircrasch investigations. Visserligen numera med hörlurar men jag kan ju inte låta bli att fråga om avsnitten när han sett dem
Kan tillägga att maken är fd pilot och flyglärare och att jag själv flugit en del med honom och jag kan nästan landa helt själv men INTE FAN HJÄLPER DET när jag sitter instängd med 300 pers 40fot upp i det blå![]()
Den roligaste i den vägen är min fd svåger som nån månad efter Estonia stötte ihop med sin bekant Kent Härstedt och glatt boxar honom på armen och utbrister - hallå, har du flutit upp!@ASKAPLASKA:
Det är dock inte därför han är ett exvi kan fortfarande skratta lite över det (mamma klarade flygresan bra och hade jätteroligt i Skottland) för han insåg direkt när han sagt det att det kanske inte var så smart
![]()
Det finns! Jag har ett par. Asbra när man ska hämta hästar i leriga hagarFrågan är bara vad man ska klä på sig. Finns det galonbyxor för vuxna?
Jag känner tyvärr till ungefär varenda haveri som någonsin skett pga att någon här hemma envisas med att kolla alla avsnitt av Aircrasch investigations. Visserligen numera med hörlurar men jag kan ju inte låta bli att fråga om avsnitten när han sett dem
Kan tillägga att maken är fd pilot och flyglärare och att jag själv flugit en del med honom och jag kan nästan landa helt själv men INTE FAN HJÄLPER DET när jag sitter instängd med 300 pers 40fot upp i det blå![]()