Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 730
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar ett glas vin idag med.

Försöker styrka mig inför faktumet att undervisningen börjar en halvtimme tidigare från och med imorgon. Så åker jag i vanlig tid har jag bara en halvtimme på mig för att förbereda en hel dags arbete. Så jag måste nog åka redan kvart över 7.... Istället för kvart i 8.

Hann inte göra något i torsdags, och i fredags var jag i huvudstaden och min vikarie jobbade - med material jag förberett. Jag avskyr min arbetsbelastning och jag är så innerligt trött på företaget jag jobbar åt.

Fick precis mens för första gången på 8 år, har inget skydd hemma och orkar inte gå tillbaka till affären jag precis kom hem ifrån.

Ibland förstår jag inte mig själv alls. Jag vet att han inte är bra för mig, men ändå fortsätter jag prata, med honom.
Som idag vi pratade i telefon, han var mer intresserad av vad som hände på hans facebook än att lyssna på det jag hade att berätta...sen när jag tar upp det säger han att han inte orkar dividera och pallar inte... jag vill bara hitta någon annan så jag inte tänker på honom överhuvudtaget.. :(

Försöker styrka mig inför faktumet att undervisningen börjar en halvtimme tidigare från och med imorgon. Så åker jag i vanlig tid har jag bara en halvtimme på mig för att förbereda en hel dags arbete. Så jag måste nog åka redan kvart över 7.... Istället för kvart i 8.

Hann inte göra något i torsdags, och i fredags var jag i huvudstaden och min vikarie jobbade - med material jag förberett. Jag avskyr min arbetsbelastning och jag är så innerligt trött på företaget jag jobbar åt.

Gillar naturligtvis inte din arbetssituation men att du tar hand om dig och där ingår lite vin.

Jag hoppas så att du får nytt jobb snart.

Dagens val föll på dessa bågar :)
25061260-ortho-2000x1125.jpg

Lagat mat, ugnsstekt lax med ris och sallad :d och så tappar jag halva laxen rakt ner på golvet på mattan där den fällande hunden precis legat :banghead: :rage:

Jag hann ju lägga upp ena halvan på tallriken som tur var men matlådan till i morgon uteblir :meh:

Fashionweek imorgon. Har sällan varit så opeppad. Har iaf osat till alla visningar och ska försöka hinna med allt.
Såklart uppkommer den kanske inte helt logiska tanken: "jag har ingenting att ta på mig"...

KÄMPA!!!

Min chef har fått nys om mitt nya jobberbjudande och har kallat mig till möte. Inside info säger att hen kommer göra allt för att hålla mig kvar i företaget. Vilket ger mig ett jävligt bra läge. Tänker köra hårt och kräva mer cash och en bättre position som ser bra ut på cvt.
Äre kaoz? Känner att jag har eg inte så mkt att förlora...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 844
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 260
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 347
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka