Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Päronlikör däremot.. Flytande diabetes kombinerat med leversvikt. Blurk!
:laugh:
Jag har druckit en gudomligt god drink med päronlikör, någon läsk, ev juice och stjärnfrukt. Minnet säger mig att det var kall Earl Grey i också - kan det stämma? Någon som känner igen?

Jag håller mig till rosévin idag samtidigt som jag känner mig otroligt fet, gått upp en klädstorlek sedan jul :eek::mad::(:down:
Inte ätit annorlunda och haft två magsjukor, får inte ihop det.

(har anmält mig till ett träningsprogram så jag hoppas jag kan se resultatet hyfsat snabbt så jag slipper doktorn)

Skittrött trots relativt lugn dag med Ikea, stall och middag med familjen. Men bihålorna börjar kännas lite sådär :down: hoppas att jag sover bort det!

Tittat på sex avsnitt PLL och tryckt i mig både kladdkaka m grädde och chips m dip. Är nu helt slut efter denna kraftansträngning och funderar på att gå och lägga mig :)

Ska precis ta en kopp te, har ägnat halva kvällen åt att baka räkcheescake och citronmuffins till i morgon. Sedan tappade jag telefonen i golvet så den stängdes av, jättekul när man inte har pinkoden i huvudet. Så tog en halv evighet att hitta papper på det också, men nu är mobilen igång igen. Har gömt barnens påskägg (och svurit över Lasse Åbergäggen som jag först tänkte använda. De är fina att titta på, men helt jäkla hopplösa att öppna. Tur att jag köpte andra ägg) Försöker övertala katten också att hon inte alls vill gå ut nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 977
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 245
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka