Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter med en katalog på över 800 sidor. Ska välja ut vilka tröjmodeller vi ska trycka upp till kenneln. Det var kul i 5 minuter. Nu är jag bara förvirrad av utbudet.
Sitter i solen och fräknar mig. Underbart!
Alltså.. Jag älskar SthlmDe har sålt en etta i huset bredvid för 4,3 mille. Ett litet jävla rum på typ 27 kvm. Kul jul. bostadsmarknaden är kaoz och värre lär det bli. Kan nog sluta drömma om en paradvåning med 50 kvm walk in closet![]()
Verkligen inte. Och få personer finner shopping och kläder så tråkigt som jag gör.För många valmöjligheter är inte bra![]()
Skitenkelt, morötter-äpplen inne i transporten så kommer hästen att slita sig och springa in i transporten så fort den får se en transport.Sitter och funderar på hur man bäst ska öva med lastträningen så hästen går på och jag står kvar utanför.
När jag hade tryckeriet hade jag 2 sorters pikétröjor, två sorters collegetröjor och 3 sorters t-shirts samt 2 sorters mjukisställ, inget mera att välja på. Den tredje sorten av t-shirtsen var av "endagskvalitet" som knappt tålde en tvätt men funkade som mäsströjor och kostade hiskeliga 3:- styck in. "Kvalitet, nää det ingår inte i det priset."Verkligen inte. Och få personer finner shopping och kläder så tråkigt som jag gör.
@tornblomma är lite märklig som gillar sånt![]()
Men faan vad gött med bara ni två. Jag ska ha mammas påskmat. NooomDet är baaara jag och sambo hela påsken. Så skönt efter alla helggäster och extraarbete han haft. Så ingen påskmat! Men annat gott ska det bli![]()
Hoppas du har mycket resår i brallorna. Tant Rs mat is to die foreMen faan vad gött med bara ni två. Jag ska ha mammas påskmat. Nooom
Köpte två fina entrcoteer och en massa grönt, lite delikatesser och annat gött. Tror det får bli ugnsrostade rotfrukter med vitlök och örter till i kväll. Resten av påsken får vi improvisera. Har ganska mycket kött av olika slag i frysen och har nu gott om råvaror hemma. Och vin. Nu behöver jag inte lämna tomten på hela påsken om jag inte villMen faan vad gött med bara ni två. Jag ska ha mammas påskmat. Nooom
Skitenkelt, morötter-äpplen inne i transporten så kommer hästen att slita sig och springa in i transporten så fort den får se en transport.![]()
Men jaaa mammas mat är bäst.Hoppas du har mycket resår i brallorna. Tant Rs mat is to die fore![]()
Jag kom på att jag nog bör göra nåt med potatisen som är kvar i ena påsen så ikväll blir det lapskojs eftersom jag hittade en burk salta biten som tappat etiketten för ett tag sen.Köpte två fina entrcoteer och en massa grönt, lite delikatesser och annat gött. Tror det får bli ugnsrostade rotfrukter med vitlök och örter till i kväll. Resten av påsken får vi improvisera. Har ganska mycket kött av olika slag i frysen och har nu gott om råvaror hemma. Och vin. Nu behöver jag inte lämna tomten på hela påsken om jag inte vill![]()
På förra stället hade jag ett vrak till transport som "matlåda" i hagen och en skrotbil kopplad framför så där fick folk lämna sina olastbara hästar och det tog inte lång tid innan hästarna lastade sig själva i precis vad som helst, den värsta busen som inte gick att få in ens med linor och plegisil och som reds till mig tog 10 dar att få lastbar utan "handpåläggning" och när han skulle hem igen så nästan slet han sig i stallet för att få komma in i transporten.Inte min hast. Han ar den "pickigaste" som finns nar det galler att ata. Visst gillar han morotter ... men det skulle inte falla honom in att gora nagot extra for morotter, havre, eller vad man har som mat. Att matte gar bredvid och forsakrar honom att det ar ofarligt hjalper dock och darfor ar han latt att lasta.![]()
På förra stället hade jag ett vrak till transport som "matlåda" i hagen och en skrotbil kopplad framför så där fick folk lämna sina olastbara hästar och det tog inte lång tid innan hästarna lastade sig själva i precis vad som helst, den värsta busen som inte gick att få in ens med linor och plegisil och som reds till mig tog 10 dar att få lastbar utan "handpåläggning" och när han skulle hem igen så nästan slet han sig i stallet för att få komma in i transporten.
Det bästa och enklaste är när dom får lära sig själva.![]()