Funderar på att sluta med hästar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brist på motivation, trötthet pga sjukdom, tidsbrist osv... Har en som vill köpa en av dem till ett rejält överpris, överväger faktiskt det. Sedan har jag en toppenvalack som jag hade fått sålt på nolltid, men unghästarna lär vara svårsålda.Varför det?![]()
Tråkigt @kolblakkurBrist på motivation, trötthet pga sjukdom, tidsbrist osv... Har en som vill köpa en av dem till ett rejält överpris, överväger faktiskt det. Sedan har jag en toppenvalack som jag hade fått sålt på nolltid, men unghästarna lär vara svårsålda.
Har avlastning redan.Tråkigt @kolblakkur
Kan lite avlastning eller nerdragande på antal underlätta för att få motivationen tillbaka?
Då kanske fodervärd kan vara något om du inte vill sälja en speciell individ? Annars låter det ju som att du behöver en paus. Det behöver ju inte vara för all framtid. Jag har själv haft en på 2 år en gång och den var väldigt välbehövlig.Har avlastning redan.
Även två skulle kännas övermäktigt känner jag, jag har inte ens ork till en.
Och sedan blir det väl även rollspel med teman från första säsongen ...![]()
Vill inte lämna ut på foder, vill inte riskera att helt plötsligt bli stående med en ponny som lämnats tillbaka.Då kanske fodervärd kan vara något om du inte vill sälja en speciell individ? Annars låter det ju som att du behöver en paus. Det behöver ju inte vara för all framtid. Jag har själv haft en på 2 år en gång och den var väldigt välbehövlig.
Vill inte lämna ut på foder, vill inte riskera att helt plötsligt bli stående med en ponny som lämnats tillbaka.
Så där tänker jag också efter alla historier man hörVill inte lämna ut på foder, vill inte riskera att helt plötsligt bli stående med en ponny som lämnats tillbaka.
Vad är det för köttbullar i metallbägarna?![]()
Hemgjord mörk chokladtryffel!
Ikväll har jag anmält mig till ledsagning.
Hmm, du som är så ung skulle ju inte behöva ledsagning hem från krogen
Finner du att du går i cirkel, är det bara att ta ett glas till så du får likvikt i benen
Det viktiga är att du aldrig dricker udda antal drinkar/ glas med vin. Fast det kan vara svårt när man/kvinna är modell och räknekunskapen sträcker sig till en, två .... ehhh, hmmm ehhh, just det, många![]()
Brist på motivation, trötthet pga sjukdom, tidsbrist osv... Har en som vill köpa en av dem till ett rejält överpris, överväger faktiskt det. Sedan har jag en toppenvalack som jag hade fått sålt på nolltid, men unghästarna lär vara svårsålda.
Det fanns inga bra jackor till barnet men hon fick en ny superfin Speedo-baddräkt och jag fick en ny vårjacka![]()