Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom ur morgonrocken för dryga timmen sen, är det ledigt med sovmorgon så är det ;)
Nu har iaf hästarna fått lunch och stallet är klart, dags att åka iväg och köpa lite hö.

Speedo förknippar jag med badsemesterparadisens strandraggare:p

Är hon inte lite ung för att ha påbörjat ett sådant liv redan? :rage::cautious:

Konstigt att Mamma hittar fin vårjacka medans BARNET får nöja sig med Speedo:angel:

Speedo gör tränings- och tävlingsbaddräkter ;)

Hon hade gärna fått en egen vårjacka men det var svårt när de som var tillräckligt tunna inte fanns i mindre storlek än 140 :p (Barnet är snart fem år gammalt och väger inte ens 17 kilo.)

Ang Påsk och alla övriga sk högtider. I dont give a shit! På julafton hängde jag med pensionärer och avslutade med vinkväll med vänner.
Ikväll har jag anmält mig till ledsagning. Imorgon tänkte jag köra soppkök (efter att ha spenderat dagen på NK blir det nog en bra kontrast sådär :P )
Jag firar ju inte heller
Det enda det ställer till det är med bussar som inte går så ofta och stängda affärer Haha
Men jag och dotra ska in till dollarstore och Ica imorgon
Blir ingen särskild påskmat eller nåt.
Samma med julen som jag och dottern gör ihop
Vi spelar spel äter vad sjutton vi vill och det enda är att dottern får sina julklappar.

Speedo gör tränings- och tävlingsbaddräkter ;)

Hon hade gärna fått en egen vårjacka men det var svårt när de som var tillräckligt tunna inte fanns i mindre storlek än 140 :p (Barnet är snart fem år gammalt och väger inte ens 17 kilo.)

Är ju nästan så att jag med 30% nedsatt hjärtfunktion skulle kunna härja runt lite med henne :D

Nu har vi precis ätit lunch. Barnet åt två frallor med makrill i tomatsås. (Tio burkar den här veckan :rofl: ) Jag åt ångkokt potatis, ångkokt broccoli, stekt wienerkorv och mangosalsa :d

Hmmm, ny meny uppe till vänster, Moderulle och Snurrator forum med 9 inlägg, också får man inte läsa vad som står. Fyyyy för hemligheter:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 975
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 241
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur