Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speedo förknippar jag med badsemesterparadisens strandraggare
Är hon inte lite ung för att ha påbörjat ett sådant liv redan?
Konstigt att Mamma hittar fin vårjacka medans BARNET får nöja sig med Speedo![]()
Jag firar ju inte hellerAng Påsk och alla övriga sk högtider. I dont give a shit! På julafton hängde jag med pensionärer och avslutade med vinkväll med vänner.
Ikväll har jag anmält mig till ledsagning. Imorgon tänkte jag köra soppkök (efter att ha spenderat dagen på NK blir det nog en bra kontrast sådär :P )
Speedo gör tränings- och tävlingsbaddräkter
Hon hade gärna fått en egen vårjacka men det var svårt när de som var tillräckligt tunna inte fanns i mindre storlek än 140(Barnet är snart fem år gammalt och väger inte ens 17 kilo.)
Jag velar mellan att äta tacos och våfflor idag, svåra beslut...
Hmmm, ny meny uppe till vänster, Moderulle och Snurrator forum med 9 inlägg, också får man inte läsa vad som står. Fyyyy för hemligheter![]()
Hm så ni ser alltså den? Det måste jag nog ta upp med Gunnar...Hmmm, ny meny uppe till vänster, Moderulle och Snurrator forum med 9 inlägg, också får man inte läsa vad som står. Fyyyy för hemligheter![]()
Hm så ni ser alltså den? Det måste jag nog ta upp med Gunnar...![]()
Var ser ni det? Jag ser inget ju! Nu blir jag nyfikenHmmm, ny meny uppe till vänster, Moderulle och Snurrator forum med 9 inlägg, också får man inte läsa vad som står. Fyyyy för hemligheter![]()
Jag tror att det är borta nu för er vanligt dödliga...Var ser ni det? Jag ser inget ju! Nu blir jag nyfiken
Var ser ni det? Jag ser inget ju! Nu blir jag nyfiken
Så kan det vara... Gunnar jobbar nog på det!Kanske bara vi med PC som ser det?
Jag tror att det är borta nu för er vanligt dödliga...Gunnar hade nog missat att göra det osynligt helt enkelt.
![]()
Hemgjord mörk chokladtryffel!