Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UschMår pyton och undrar hur jag ska orka köra hem imorgon![]()
@Marita73 Jag tog mig friheten att skicka regnet till dig, tyckte det fick räcka här för ett tag.
Åh guacamole vad gott.
UschPyton, hur? Illamående?
Försöker hosta upp lungorna, dvs jag har fått någon jävla förkylning igenGissar på feber också men det ignorerar jag.
Jävla pms![]()
Ska plugga lite om det endokrina systemet! Riktigt kvällsnöje..![]()
Egentligen lider jag lite inombords, är skapligt trött på alla dessa hormoner jag måste få in i min skalle. Men som tur är behöver jag bara köra en liten genomgång på ämnet, och inte plugga allt från scratch!Du måste vara väldigt lättroad och ha en lång kväll fast vi förlorat 1 timme precis.
Dagens upplysning: endokrina systemet är inte så litet så man röjer genom det på en fika och har stenkoll, ifall någon inte visste det![]()
Det är den! Tror själva fyllningen skulle vara väldigt god och ha till fisk också.@Mirre räkcheesecaken verkar hysteriskt god.
Tyvärr har jag för dåligt tålamod för att vänta in tiden det ska stå kallt och enda av ingredienserna som finns hemma är räkor, creme fraiche & citron.
Får göra en ostmacka som lite snabbt kvällsgott istället tror jag
Tar mig friheten och sparar ditt recept, hoppas det är okej?![]()
@Mirre receptet sparat och det ska testas när det kan göras lite bättre planerat.
Nästan elakt fresta med sånt recept denna tiden, vill ju prova nu(!) helst.
Men den som väntar på något gott väntar alltid för länge![]()
Grattis på födelsedagen @astronaut hoppas du haft en riktigt bra dag.![]()
Grattis @astronaut![]()
Grattis på dagen @astronaut!