Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade länge en på ignore innan jag fattade att hon faktiskt inte var kvar här ... Snacka om onödigt :laugh:

Sedan hade jag länge en på "livstidsignore" men tog bort henne från listan när jag inte längre kom ihåg varför. :angel:

Ignore är Guds gåva till mänskligheten, dvs bukefalisterna. Jag använder det inte som hämnd (utom i livstidsfallet) utan jag använder det för folk som stör min trådläsning för mycket, som förstör sammanhanget för mig. Gudomligt. :love:
Jag vet att en har mig på ignore men det är bara för att hon är så paranoid. Hade jag velat söka upp henne så hade jag bara tagit bilen och åkt dit.

*Bara för att du inte är paranoid längre så ska du inte tro att dom slutat leta efter dig,,,,,* :angel:

Jag vet att en har mig på ignore men det är bara för att hon är så paranoid. Hade jag velat söka upp henne så hade jag bara tagit bilen och åkt dit.

*Bara för att du inte är paranoid längre så ska du inte tro att dom slutat leta efter dig,,,,,* :angel:
Jag vet vem du menar och det är jag förmodligen inte ensam om, så det är både onödigt och tjatigt att kalla henne paranoid. Det är ju du själv som inte kan släppa grejen såhär flera år senare.

På reproduktionscentrum är alla engångslabbrockar i strl XL. Jag har numer S eller XS. Kan vira rocken två varv :rofl:

I övrigt är jag väldigt less på att gå hit och blir det repris är det äggplock igen och det var inte jätteroligt.
Äh gör som dom gör i serien Shameless, ta valfri släkting som surrogatmamma, du kanske får tvillingar att ta hand om då. :idea: :p

*Ja där är dom galna på riktigt.* :laugh:

Jag vet vem du menar och det är jag förmodligen inte ensam om, så det är både onödigt och tjatigt att kalla henne paranoid. Det är ju du själv som inte kan släppa grejen såhär flera år senare.
Sanningen kan vara svår att höra även i repris och, ja, jag släppte det för evigheter sen, jag har roligare saker för mig, framför allt intressantare, än att hålla reda på folk.

Du kan se Buke som ett mätverktyg för din långsinthet. Ofta upptäcker jag att jag alldeles för väl minns vem som skrev vad för typ 12 år sedan. Om det är bra eller dåligt kan jag inte avgöra :meh:

Haha! :rofl:

Uhm, jag fyllde tvåsiffrigt för första gången för 12 år sedan... :angel:

Jag minns inte ens vad jag åt till frukost igår :eek:

Pissig dag detta! :banghead: Humöret är av diverse anledningar kört i botten. Känner mig orättvist behandlad men stör mig samtidigt på mig själv för att jag går runt och surar :wtf:

Har lyckats ta mig till Singapore. Känns lite ovant att vara tillbaka mend et ska jag väl överleva :)

Tvillingarna svirar fritt, lätt obekvämt när man har FF kupa, har dock gjort en stor tatuering på ryggen så det lär väl få läka först innan stackarna blir satta i fångenskap igen :D Tur att jag lämnat muslimska Sabah bakom dock, det stirras liksom i vanliga fall så kände mig rätt obekväm idag :crazy:

I morgon börjar operation "få tillgång till bank konton som en normal vuxen".

Det är alltså tisdag idag och jag är redan less på att ungarna har påsklov... :angel: Gah vad de kan bli osams... :cautious: Snart genomgång av nästa tenta... *suck*

Funderar på att förändra många saker och jag ska funderar ett tag till.

Hur som helst är jag som vanligt sjuk efter en helg med virus och baciller :rage:

Går sånt att utrota eller ska jag behöva köpa munskydd och bära det så fort jag ska träffa någon :sneaky:

Jag mår ungefär som om någon försökt köra över mej med en gräsklippare.. Eller rättare sagt kört över mitt psyke. Är halvt hysterisk, hjärtklappning och nu helt stirrig.

Alltså, kan man bli sån av alvedon? Eller naproxen? Annars håller jag på att få världens maniepisod ellet en ångestattack.. Det här känns inte bra alls, inte alls bra..

... Och ikväll är det Sh'bam.
Får se hur det går med tanke på att den instruktören verkar ha scenskräck och kör nere med oss på golvet istället... Så ovant och bakvänt! :rofl:
. Kom ihåg att boka in mig på AfHo, jam och jam (torsdag, Lördag, måndag) i alla fall så jag inte riskerar att bli utan :eek:

Hmm...blev pepp på att gå upp och köra lite styrka innan, men salen är ju upptagen med ett pass som jag saknar så det kanske är dumt?

Har lämnat 10 rör blod till jobbet, varit på vårdcentralen och blivit omplåstrad och tittad på av 2 distriktssköterskor och en läkare. Sedan gick jag hem från stan i bara jeans och linne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
287
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 134
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka