Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig! Min hund är väldigt snäll och vänlig och lättpassad men det är ändå inte så lätt. Katten hoppas jag att grannen kan passa![]()
Jag har hittat en peruansk restaurang på Kvarngärdet, ska vi testa?Håller på att dö av hunger! Kom hem sent igår så vi har inget hemma att äta.
Maken fick åka och köpa indiskt och jag håller på med inköpslistan till veckan.
Synd att jag nog inte är din granne?Min hund är också lätt att ha och göra med men han är en hane och dom två sista gångerna har hundvaktens tik löpt
Jag måste skaffa mig snälla grannar här med, känner inte granne ännu och jag har ändå bott här exakt på dagen 1 år nu
Hade snälla grannar i förra lägenheten som tog hand om katten när vi åkte bort men här har jag inte lärt känna någon granne ännu.
Funderar på att förändra många saker och jag ska funderar ett tag till.
Hur som helst är jag som vanligt sjuk efter en helg med virus och baciller
Går sånt att utrota eller ska jag behöva köpa munskydd och bära det så fort jag ska träffa någon![]()
Välkommen till OS-trådenJag ska faktiskt inte ha semester under OSDock är jag beredd att sova nästan inte alls under de veckorna
![]()
Jag har aldrig ätit peruansk mat så jag var tvungen att gå in och kolla på menyn!Jag har hittat en peruansk restaurang på Kvarngärdet, ska vi testa?![]()
Jag mår ungefär som om någon försökt köra över mej med en gräsklippare.. Eller rättare sagt kört över mitt psyke. Är halvt hysterisk, hjärtklappning och nu helt stirrig.
Alltså, kan man bli sån av alvedon? Eller naproxen? Annars håller jag på att få världens maniepisod ellet en ångestattack.. Det här känns inte bra alls, inte alls bra..
Sitter åter på jobbet och väntar på larmet ......![]()
Lite starkt, men spännandeJag har aldrig ätit peruansk mat så jag var tvungen att gå in och kolla på menyn!
Låter gott men starkt! Jag testar gärna.
Man kan bli så på alvedon, jag tål det inte för att jag får liknande symptom. Däremot funkar panodil för mig. Varför är ingen som vet. Men min reaktion är så pass kraftig att det till och med står i min journal numera.Jag mår ungefär som om någon försökt köra över mej med en gräsklippare.. Eller rättare sagt kört över mitt psyke. Är halvt hysterisk, hjärtklappning och nu helt stirrig.
Alltså, kan man bli sån av alvedon? Eller naproxen? Annars håller jag på att få världens maniepisod ellet en ångestattack.. Det här känns inte bra alls, inte alls bra..
Synd att jag nog inte är din granne?
I know the feeling...jag funderar på att behandla alla som har antydan till att vara sjuka som pestsmittade och hålla mig ifrån dem
*hatar våra mediciner*
Så blev det och det var packat tunt så nu ligger det i pannan & puttrarVattenbad?![]()
@EmmaW Ja, jag mår ju fruktansvärt illa av alvedon (eller alla värktabletter egentligen) så vore väl inte konstigt om jag mår konstigt på 6*665 mg alvedon + 4*250 g naproxen..
Sista veckan, sen tänker jag inte ta dem mer!
Har kutat runt som en galning och skrubbat kök, städat golv och slängt en hel sopsäck med grejer. Nu sitter jag och är stirrig, hjärtklappning och fryser. Har samma okontrollerade ryckningar i nacken och med blicken som jag hade när jag åt Lamotrigin (det är nästan ett år sen jag slutade med det).
@athena_arabians har rätt, jag borde kontakta sjukvården och fråga om det verkligen är bra det här.
Vill egentligen prata med en jobbarkompis, jag tror att han skulle förstå vad jag känner. Min egen sambo gör det inte, han verkar inte förstå ens när jag säger att jag mår dåligt och inte kan sluta..
Men kompisen har själv varit i min situation, han har en historia av psykisk ohälsa (fast femton resor värre än för mig) och är väldigt bra på att lugna mig utan att egentligen göra något. Fast jag vill inte stressa upp honom, han bor inne i stan och ska inte köra bil så jag vill inte att han ska göra något olämpligt.. funderar på om jag kan åka dit.. Det fungerade bra igår, att sitta i hans kök och bara göra ingenting i några timmar.
I brist på tillgång till jobbarkompis, läkare eller förstående sambo ventilerar jag på Buke. Tror jag börjar komma ner lite nu..
På "mitt" ica har dom iaf några olikaJag hittade popcorn i skafferiet!
Är popcornkrydda stort i Sverige?![]()