Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blandade i någon kryddblandning till Kafka i köttfärsen. Aldrig mera! Det både luktade och smakade pepparkaka![]()
De kan man lungt säga , jag kör bara på som vanligtJag är ju skåning sen sju år tillbaka men generellt sett är skåningar hopplösa på vinterväglag. Framförallt livrädda för minsta lilla snöflinga![]()
Jo men när tre äldre män inte lyckas stoppa i järnröret(ja den man sätter i när man tankar) i en diselbil då undrar jag vad dom kan+ bil, tank och bränsle![]()
Jag kör hellre en pansarvagn än småbilarVolvo är väl okej, körde en 740 (som då var sprillans ny och dessutom specialbeställd för vänstertraffik) men jag tyckte alltid att den var för stor för mig, kunde inte ens dra fram sätet så långt det gick att sitta bekvämt så jag fick ont i ländryggen när jag körde den för mycket. Fullkomligt älskade när den krockade och jag fick en Daewoo medan Volvon reparerades! Liten och fräsig. Jo, jag vet att den är en konservburk men sådana bilar passar mig perfekt!
Försöker få hunden att gå och kissa
![]()
Jag vet inte vad kunden sysslade med baraMen om man skriver att man TANKAR en BIL så har man väl allt?
Eller låtsas tankar man med vattenslang...
Jag vet inte vad kunden sysslade med bara
Försöker få hunden att gå och kissa
![]()
Haha nej men jag fick ett gott skratt när jag körde tillbaka till firman , de gjorde min kväll med tanken på att han var mkt äldre än mig så ska man väll ändån kunna tanka en annan bilNä inte jag heller. Man kan inte hålla reda på alla