Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men fan jävla helvete rent ut sagt! :rage:

Finns det INGET sätt att komma runt det?! Herregud, vi lever i en modern tid där folk är särbos osv!

*stor kram*
Sambon har troligen hittat ett kryphål då han är kvarskriven på annan adress. Han tänker inte ge sig utan fight och han har sagt att annars blir det Riga i vår :heart
Ska försöka glömma det här just nu och njuta av vår semester som börjar imorgon.

Väldigt irriterad på Apotea. Dom skickade mina varor i måndags. Dom har inte kommit än. Aldrig mer att jag beställer från dom. Blir att köra fyra mil i morgon och handla på ett vanligt apotek. Surt.

Försöker färdigställa ett skolarbete som jag fick komplettera lite på, har så galet svårt att koncentrera mig bara :banghead: Tankarna far hela tiden iväg på annat än de ska, gaaah!

Vi har hållit på i timmar med Ikea- och Jysk-beskrivningar och monterat möbler. Vi har ju köpt såna möbler med 3000 delar och en hink skruvar, muttrar och mojänger till varje.
Och packat upp och sorterat flyttkartonger och hängt kläder på nya klädhängaren efter att den vi köpt först åkte i golvet med ett brak av tyngden av några ynka plagg mitt i natten.
Nu hoppas jag bara mitt sminbord inte gör detsamma. ;)

Fick precis ett e-mail från någon i New York som undrade om jag bodde där för en 10 år sedan.

Kul att luska reda på att min web sida kommer som första hit om man söker på mitt namn :rofl:

Personen var smart nog att skicka email från jobb emailen så kunde kolla att det var legit innan jag svarade.

Tyvärr var jag inte Manhattan för en 10 år sedan, personen får nog ett styvt jobb att leta reda på personen. Vanligt Svenskt efternamn och namn kombination har över 700 träffar på hitta.se

Personen kan ju till och med ha bytt namn om hon gifte sig.

Fast bodde du i Manhattan för en 10 år sedan får du säga till :rofl:

Ligger i sängen, lyssnar på radio, klappar hund och väntar på att datorn ska bli klar med att lägga över bilder på extern hårddisk. Kan inte somna innan det är klart, så jag försöker roa mig samtidigt som jag vilar :p

Funderar på om jag ska köpa adventsljusstakar eller inte. Jag vet att jag har två julstjärnor någonstans som jag kanske ska gräva fram, men ljusstakar kanske blir för mycket + att jag vill inte ha de där sunkiga röda. Kanske en adventsstake med riktiga ljus?

Så jävla trött. Dessutom har jag typ fått en jävla mancold på en dag typ.. Igår nös jag som sjutton i perioder och var lite snorig. Idag sju resor värre :meh: Inte fan är den där nya Iprensa som verkar göra mirakel på den förkylda mannen på reklamen nått speciellt heller. Men den kanske bara funkar på karlar :cautious: tryckt i mig 1 1grams paracetamol tablett och 2 Iprensa sen kl 20 igår kväll, men känner mig inte särskilt mycket piggare :wtf: Strepsil funkar heller inte mot halsen :meh:

Väldigt irriterad på Apotea. Dom skickade mina varor i måndags. Dom har inte kommit än. Aldrig mer att jag beställer från dom. Blir att köra fyra mil i morgon och handla på ett vanligt apotek. Surt.
Fast jag tror inte att felet ligger hos apotea utan snarare hos postnord... Med tanke på vädret den här veckan så kan det vara postbilar som har fastnat i någon snödriva. Jag hörde en på radion som hade fått vykort från sin dotter häromdagen, 35 år efter att det var skickat... :cautious:

Segt som vanligt på morgonen.

Plugg hela dagen.

Ska även maila skolan och be att få börja med svenskan tidigare, vet inte varför det är ett glapp på en månad :confused:

Fast jag tror inte att felet ligger hos apotea utan snarare hos postnord... Med tanke på vädret den här veckan så kan det vara postbilar som har fastnat i någon snödriva. Jag hörde en på radion som hade fått vykort från sin dotter häromdagen, 35 år efter att det var skickat... :cautious:
DHL kör apotea, det sorteras i Uppsala :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 386
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 835
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka