Det ligger en katt rakt över min arm. Jag som tänkte gå och lägga mig![]()
Aww, gosekisse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aww, gosekisse![]()
Sambon har troligen hittat ett kryphål då han är kvarskriven på annan adress. Han tänker inte ge sig utan fight och han har sagt att annars blir det Riga i vårMen fan jävla helvete rent ut sagt!
Finns det INGET sätt att komma runt det?! Herregud, vi lever i en modern tid där folk är särbos osv!
*stor kram*
Om det inte är nån strikt klädkod tycker jag jeans går utmärkt. Jag hade det på pappas begravning och en blus till.Förslag på att ha på sig på begravning jag tänkte mörka eller svarta jeans , de är inte så strikt på denna begravning
Fast jag tror inte att felet ligger hos apotea utan snarare hos postnord... Med tanke på vädret den här veckan så kan det vara postbilar som har fastnat i någon snödriva. Jag hörde en på radion som hade fått vykort från sin dotter häromdagen, 35 år efter att det var skickat...Väldigt irriterad på Apotea. Dom skickade mina varor i måndags. Dom har inte kommit än. Aldrig mer att jag beställer från dom. Blir att köra fyra mil i morgon och handla på ett vanligt apotek. Surt.
Väldigt irriterad på Apotea. Dom skickade mina varor i måndags. Dom har inte kommit än. Aldrig mer att jag beställer från dom. Blir att köra fyra mil i morgon och handla på ett vanligt apotek. Surt.
DHL kör apotea, det sorteras i UppsalaFast jag tror inte att felet ligger hos apotea utan snarare hos postnord... Med tanke på vädret den här veckan så kan det vara postbilar som har fastnat i någon snödriva. Jag hörde en på radion som hade fått vykort från sin dotter häromdagen, 35 år efter att det var skickat...![]()
Posten kör också åt apoteaDHL kör apotea, det sorteras i Uppsala![]()