Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Inglorion vissa dagar visar man sig inte utan drar täcket över huvudet, stänger telefonen och gnisslar tänder bara typ.

Har du vetekudde du kan testa att lindra det med tillfälligt, hoppas du får sova.
Krya på dig!

Ingen vetekudde :( Kan möjligtvis få tag på något sådant från någon av affärerna på sjukhuset i morgon (fördelen med att bo på campus, universitets sjukhuset ligger fem minuters gångväg bort).

All heder till alla som klarar av sådant här på daglig basis.

Vilken förhandling alltså, 9-18 satt vi och sista två timmarna löste vi inte mycket. Det var absolut inget fel på samarbetet och kommunikationen, utan vi såg helt enkelt ingen lösning på uppgiften. O_o Som tur är blev det inte alltför tokigt ändå :up: nu får jag lite lugn och ro ett tag innan det är dags för etapp två.

Tycker du ska ta och kolla upp det där så du inte går för länge med skiten !

Ser fram emot att vänta på universitetets hälsocentral i morgon, den vanliga utskrivningen av antibiotika lär säkert hända (:rofl: standard oavsett vad du är där för. Man får liksom ha lite kött på benen och säga till dem vad de ska göra ibland).

Ingen vetekudde :( Kan möjligtvis få tag på något sådant från någon av affärerna på sjukhuset i morgon (fördelen med att bo på campus, universitets sjukhuset ligger fem minuters gångväg bort).

All heder till alla som klarar av sådant här på daglig basis.
Om du inte får tag på någon så kan du göra en själv, antingen helt vete eller grötris. Men kanske även värmande linement?

Ser fram emot att vänta på universitetets hälsocentral i morgon, den vanliga utskrivningen av antibiotika lär säkert hända (:rofl: standard oavsett vad du är där för. Man får liksom ha lite kött på benen och säga till dem vad de ska göra ibland).

Jag misstänker att det kan komma från din nacke.

Har ni tillgång till en bra naprapat eller kiropraktor hade jag satsat på det.

Jag är iallafall hjälpt av det men kan inte lova att du blir det.

Om du inte får tag på någon så kan du göra en själv, antingen helt vete eller grötris. Men kanske även värmande linement?

Jag har faktist hur mycket tiger balsam som helst! (egentligen för att bli av med iglar i fält osv) ris osv har jag inte hemma då jag aldrig lagar mat längre (det är liksom billigare att köpa färdigt här än att köpa ingredienser och laga själv :crazy: jag har knappt lagat mat på tre år. I morse grillade jag en ost macka och det är nog höjden av matlagning sen i Maj då jag värmde en burk med mat i fält :rofl: Det är nog tur att jag skildes från maken, han hade blivit besviken över mitt förfall i köket annars :devil:).

Föresten fick ett tips från min gymnast .Hon sa att blöt en handuk och vrid ur den och lägg den i micron men minns inte nur länge och när den är varm som tusan så tar man en torr handuk utanpå och lägger det över det som ska värmas fungerar ungefär som en vetekudde !

Föresten fick ett tips från min gymnast .Hon sa att blöt en handuk och vrid ur den och lägg den i micron men minns inte nur länge och när den är varm som tusan så tar man en torr handuk utanpå och lägger det över det som ska värmas fungerar ungefär som en vetekudde !

Det kan jag faktist till och med göra! Är ju helt värdelös och har inget ris hemma :down:

sån dag idag
morrade åt killen när han ringde och väckte mig ...
sen brakade helvetet löst med att hästarna jävlades så mkt att ena gick igenom linan och helt plötsligt hade jag 6 lösa hästar på gården jag agerade snabbt så dom inte hann gå ut på stora vägen men fick alla till en annan hage

Och jag blir knäpp på kunder som inte förstår att 3mm på vinterdäck är inte bra utan de är dags för nya

Slut i kroppen är jag med efter en stor omställning efter omständigheterna

Idag har jag snott en kvinnas väska. Men det var faktiskt inte meningen.

Var inne på Coop med mamma och handlar lite smått. Helt plötsligt försvinner jag i min egna värld någonstans mellan charken och smörgåspåläggen och börjar gå. Går ju runt, runt, runt en kyldisk för trots jag är och virvlar i min egna värld och tänker på något som jag inte minns så var jag ju tvungen att vänta på mamma. Då hör jag mamma ropa mitt namn varpå jag liksom vaknar till och börjar fundera på vart den där vagnen kom från. Vänder mig om och lyckas riva ned saker med min jackluva (don't worry, jag hängde upp dem igen) och där kommer en äldre kvinna gåendes mot mig för att hämta sin vagn.

Jag bad självklart om förlåtelse gånger 100. Ja, så går det väl när man är van vid att alltid handla på coop med vagn när man är med mamma.. :confused:

Väl hemma skulle mamma hjälpa mig med en sak med min säng då jag vill reklamera lite p.g.a. den är trasig. Så vi tog med varorna hem till mig då jag skulle frysa in lite saker i min frys + att jag hade lite diverse i den kassen likaså mamma. Sedan när allt är klart gick vi hem till mamma då vi skulle sätta oss och dricka te och äta lussekatter. Då frågar mamma mig om jag satt in spättan i kylskåpet varpå jag får väldigt bråttom. Den finns inte i mammas kyl och jag minns inte att jag stoppade in den i min kyl. Sprang då hem i kort kjol, korta leggings och linne i minusgrader och tro mig, många kollade väldigt skumt på mig. Väl hemma ligger spättan på golvet men i sin förpackning. Däremot hade ena katten lyckats gnaga lite på stjärtfenan. Men det var så lite så hoppas hans känsliga mage inte ballar ut helt.

Förslag på att ha på sig på begravning jag tänkte mörka eller svarta jeans , de är inte så strikt på denna begravning

Idag har jag snott en kvinnas väska. Men det var faktiskt inte meningen.

Var inne på Coop med mamma och handlar lite smått. Helt plötsligt försvinner jag i min egna värld någonstans mellan charken och smörgåspåläggen och börjar gå. Går ju runt, runt, runt en kyldisk för trots jag är och virvlar i min egna värld och tänker på något som jag inte minns så var jag ju tvungen att vänta på mamma. Då hör jag mamma ropa mitt namn varpå jag liksom vaknar till och börjar fundera på vart den där vagnen kom från. Vänder mig om och lyckas riva ned saker med min jackluva (don't worry, jag hängde upp dem igen) och där kommer en äldre kvinna gåendes mot mig för att hämta sin vagn.

Jag bad självklart om förlåtelse gånger 100. Ja, så går det väl när man är van vid att alltid handla på coop med vagn när man är med mamma.. :confused:

Väl hemma skulle mamma hjälpa mig med en sak med min säng då jag vill reklamera lite p.g.a. den är trasig. Så vi tog med varorna hem till mig då jag skulle frysa in lite saker i min frys + att jag hade lite diverse i den kassen likaså mamma. Sedan när allt är klart så ska vi sätta oss och dricka te och äta lussekatter. Då frågar mamma mig om jag satt in spättan i kylskåpet varpå jag får väldigt bråttom. Den finns inte i mammas kyl och jag minns inte att jag stoppade in den i min kyl. Sprang då hem i kort kjol, korta leggings och linne i minusgrader och tro mig, många kollade väldigt skumt på mig. Väl hemma ligger spättan på golvet men i sin förpackning. Däremot hade ena katten lyckats gnaga lite på stjärtfenan. Men det var så lite så hoppas hans känsliga mage inte ballar ut helt.

Jag har snattat oavsiktligt flera gånger. Har typ en påse tomater på armen som både jag och den i kassan missar :eek:

(Brukar gå tillbaka.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 390
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 835
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka