Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤Jag är ju nere och mår skit och har ont konstant. Som ursäkt då.
Men idag var jag på Singapore's eco festival (fyra dagars, men jag var där för den sista screeningen. Allt är gratis? Det händer aldrig i Europa. )
I alla fall så var det efter tre wildlife film screenings diskussions panel och de hade personer där som producerar filmerna. Chefen för ena företaget sa efter en fråga att hon tror att amfibier kommer vara nästa på listan av de som behöver mest skydd.
I alla fall så drack jag lite alkohol (igen, jag borde sluta. Men jag känner mig lite glad i hela tre minuter istället för aldrig) och skickade ett email till företaget om att filma grodor. Jag gissar på att de aldrig kommer att svara. och hur underbara de är eftersom de har en så enorm evolutionär historia is gi, och att det är svårt tt visa på skärm. Men att vi jobbar på både teknologi, att det finns personer och engagement och vem fan vill inte vara involverad i att försöka hitta en kritiskt utrotnings hotad art som inte har blivit sedd sen den var beskriven 1989?
![]()
Tur att ❤ har samma humor som mig.
Bröt ihop när jag försökte prata om stakar nästa vecka
Så innerligt märklig känsla att vara lycklig![]()
Ja jag tänkte gud vad den var stor idag men jag kom på lika snabbt varförHar ni tittat på Super månen??
Lycka till på besiktningenBokat besiktning av bilen imorgon 14,30
Bäddat rent i sängen
Kanske borde äta nått idag?Kanske bara göra våfflor.
TackLycka till på besiktningen