Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
-2 myggfritt här också men de blåser som bara den så -10 med vind om ni frågar mig :laugh:

Hästarna är ute och jag har dubbla lager av kläder på mig nu

Uppgiften klar.
Skrivit ut och fyllt i ansökan till nästa termins distansstudier, dvs svenska 3. Sedan har jag reell kompetens. Yay. Bara den är kvar som alternativ när jag väl kan börja plugga igen typ 2018.

Funderar på att läsa in en gymnasieexamen medan jag är hemma med G/V men det beror på hurdan hen är. Krävande eller nöjd med att åka sjal etc är rätt avgörande. Tror det är ett års heltid kvar eller nåt.

Idag börjar vi flytta! Ska bli sambos på riktigt nu. Nästan lite nervöst.
Jag får nycklarna på min frukostrast så tänkte köra dit två påsar böcker på direkten. Alltid något.

Så nu ska jag bara dricka upp kaffet, åka till jobbet och vänta på att det blir kväll.

campa du på utanför verkstan jag hoppas ju att du har bokat tid idag
Alla verkstäder kräver inte tidsbokning, som våran tex. De vet när det kommer bli mycket däckbyten och planerar och bemannar därefter :up: Det gör också att jag som kund känner mig trygg i att lämna mina däck på förvaring hos dem eftersom jag inte blir satt i skiten om det hastigt blir dåligt väder, som i år. Skule de gnälla över att alla vill byta däck när de måste pga vädret skulle de inte ha så många kunder.

Precis pratat med däckverkstan och de hade inte tid att byta på min bil idag. Som tur är ska jag inte jobba förrän imorgon em och de byter däcken imorgon fm. Idag blir det en hemmadag, ska passa på att leta hysteriskt efter sladden till hästarnas värmebalja. Jag har beställt en ny men den behövs nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
69 635
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka