Åh herregud. En av mina vänner på fb nyss:
Starkt ögonblick när snubben på däckverkstaden förklarade att jag redan hade vinterdäck på.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Starkt ögonblick när snubben på däckverkstaden förklarade att jag redan hade vinterdäck på.
![]()
Eller hur! Han är så jävla rolig
Kör försiktigt! Jag har en snäll vän som kommer och kör mig senJag ska köra till byn 2 ggr på sommardäck idag![]()
Vi har ingen is då det bara kommit typ 2-3cm pudersnö men någon har varit o saltat eller något på vägenKör försiktigt! Jag har en snäll vän som kommer och kör mig sen
Här har vi nämligen is under snön på vägarna och mina sommardäck är slitna och ska bytas ut till näst säsong så i detta väder är dom katastrof att försöka köra på![]()
Då är det ju ganska okej. Hade det inte varit för isen så hade jag nog faktiskt vågat köra. Men som det är nu så är det spännande bara att hämta posten eller ta sig över gårdsplanen härVi har ingen is då det bara kommit typ 2-3cm pudersnö men någon har varit o saltat eller något på vägenJag hade fördragit att köra på snön,men men...
![]()
Jag njuter av att inte behöva hämta vedjag gillar min lägenhet
![]()
Jag älskar både gård och lägenhet. Olika mycket olika dagar![]()
Sommaren kan förstå, men jag är inte förstjust i eldningsperioden. Mysbrasa- ja, för att överleva- nej![]()
Min första tanke också. MINST ett årDå är nästa fråga, hur länge har han haft det?!![]()
![]()
Jag är irriterad.
Jag och kollegan ska jobba med en klass -fått uppdrag av rektorerna då pedagogerna har bett (skrikit) om hjälp. Dock har det varit skitsvårt att få till en tid att sitta ner och verkligen prata om vad det är de vill ha hjälp med. Det "passar" aldrig.... Efter att gång på gång ha försökt boka en tid (och förra veckan som var höstlov skulle pedagogen sätta sig med min kollega men kom aldrig trots att kollegan påminde 2ggr under samma dag) så skickade jag och kollegan ut förslag på tider när vi kan jobba med klassen. Får tillbaka: Ni är välkomna. Vi undrar vad det är ni ska göra dessa tillfällen? Vill inte att de ska missa för mycket.
Jamen hade du pratat med oss hade du ju vetat det!!Be inte om hjälp då.
Jag vet inte ens vad jag ska svara.Lite Monty Python-varning där!
![]()